Nişanlım çok kırıcı konuşuyor ve bunu kabullenmiyor. Ne yapmalıym?

1 aydır nişanlıyız. Birçok insan gibi ilgiyi seven biriyim ve bunu kabul ediyorum. Nişanlımsa telefon konuşmalarından sıkılmış durumda. Az önce neden beni sürekli arıyorsun şeklinde sordu. Ben de özlüyorum ve gün boyunca seninle konuşmak istiyorum dedim. O da "10 saniyede bir özlenmez arama beni bu kadar daralıyorum" dedi. O kadar kırıldım ki anlatamam.. Sevgisinden şüphe eder duruma geldim.. Aslında söylediğim şeyin bir erkek için gurur verici ve sevindirici olduğunu düşünmüştüm, o ise bu kadar özlenmekten daralmış.. Zaten evlenince bu kadar konuşma olmayacak, nişanlıyken her anımızı paylaşmayı istemek kadar doğal bir hakkım yok mu? Ben mi yanlış düşünüyorum..
Nişanlım çok kırıcı konuşuyor ve bunu kabullenmiyor. Ne yapmalıym?
Cevapla