Hoşlandığını söyleyen bir erkek neden bir yazar bir yazmaz?

Merhaba , biri var mesaj atıyor iyi güzel konuşuyoruz sevgi sözcükleri senden etkileniyorumlarla dolu mesajlar yolluyor aaaa! görüldü yapıyor ertesi günü gün içi mesaj atmıyor neden?
Sorduğumda çok yoğunumlar falan? 1 ay önce konuştuk daha önce 1 ay sonra hayırsız diye mesaj attı niye bir erkek bir konuşur bir konuşmaz yoğunluk bir bahane mi? Çevrim içi olan biri mesajda atabilir bence? güvenemediğim için sevgisine ne yapacağımı bilmiyorum psikolojim bozuldu bir sıcak bir soğuk.
Hoşlandığını söyleyen bir erkek neden bir yazar bir yazmaz?
Cevapla