+1 yılKısa olup çokta güzel insanlar gördüm ben.
Güzellik önemli bir kriter ama en önemlisi değil emin ol. Şöyle düşün;
Yemek yerken bile ilk bir görünüşe bakıyoruz. Sonra tadınca anlıyoruz nasılmış yemek.
Dış görünüş kim ne derse desin önemli. Değil diyende yalan söyler. Beğendiğimiz kişilerle konuşuruz her zaman. Sonra da onları tanırız.
Tanıyınca da arkadaşlık ilişkisinin ne düzeyde olacağına veya hangi düzeyde tutacağımıza karar veririz.
Yemeğin tadına tattıktan sonra karar veririz. Görünüş bazen aldatıcıdır da, duruşu kötü olan bir yemeğin tadı güzel olabilir de. Bence karşına illa biri çıkar ya. Çok üzme kendini. Ayrıca bizim oldu da noldu, ayrıldık hep :D114 Yorumla
Soran+1 yılben görünüşü kötü tadı güzel bir yemeğim ama bir dk öyle deme. sana bir şey anlatacağım. mesela ben bir ara evde bulunan bütün tatlıları blendıra koyup püre yapmıştım. görünüşü felat iğrençti, bok gibiydi (CİDDEN) ama tadı enfesti :)
insanların direk beni tanımak istememesi dezavantaj olabiliyor evet. o hallo effect olayında batırıyorum ama tanıdıktan sonra sen aslında çok zeki eğlenceli kızmışsın diyorlar. bu cümleyi dedirttikten sonra tamam 8)- +1 yıl
Yani :D
Aslında emin ol ben seni çok iyi anlıyorum. Bende yakışıklı biri değilimdir mesela, ve mesela 2 tane sevgilim oldu diyebilirm ve ikisi beni iki şey için sevdi diyebilirm;
Birincisi beni tatlı bulurlardı.
İkincisi ile beni tanımak için bana şans verdiklerinden.
Zaten ilişkilerin en zor kısmı tanışma kısmıdır. Çünkü birbirini tanımamakla, tanışmak arasında kocaman bir zırh var ve onu penetre edebilmek inan çok zor bizim gibileri için.
Ama yakışıklı/güzel-alımlı biri için bu zırh sanki bir kağıt parçası. Havadaki nem bile onların tanışmasına olanak sağlayabiliyor :D
Soran+1 yılo zırh indikten sonra devreye ne giriyor? :D hah işte o da bende var :P
- +1 yıl
O zırhı indirmeyi bir başardıysak zaten artık gerisi samanlık seyran :D
Kafalar uyuşuyorsa eğer al sana nur topu gibi mutlu bir sevgili :D
Soran+1 yılaynen öyle :D güzelliğin önemi de bir yere kadar canım!
- +1 yıl
Bir yerden sonra zevkler ve renkler :D
Soran+1 yılzeka herşeydiir :D
- +1 yıl
Zeka iyidir de tek başın gitmez :D
Soran+1 yılyanına ne eklensin? :D iyi bir kişilik, yetenek, kültür, birikim, zevk? :D
- +1 yıl
Genel Kültür, zevk, konuşkanlık, oyunseverlik <3 :D
Soran+1 yılhepsi bende var oley :D
- +1 yıl
Benim için uygun bir adaysın bak :D
Ama başkası için kim bilir herkesin zevkleri farklı :D
Soran+1 yıl"Dış görünüş kim ne derse desin önemli. Değil diyende yalan söyler. Beğendiğimiz kişilerle konuşuruz her zaman. Sonra da onları tanırız. " nasıl da çürüttüm tezini ama? :D
- +1 yıl
Benim seninle sanalda konuşmam, reelde görüşeceğim anlamına gelmez ki :D
Benim burada çok arkadaşım oldu. Knight Online oynarken kardeşim kadar güvendiğim insanlarda oldu. Ama sanalda ki insanların bedeni yoktur. Onlarla sadece düşüncelerine göre arakdaş olursun. Nadiren bu arkadaşlık bir beden bulur ve aşırı nadir bir şekilde aşk meşk olur :D
Biraz acı olacak söylemesi ama belki ben seni görmüş olsam konuşacak mıydım? Yani demem o ki, mesela yüz yüze olsak büyük ihtimal seni görmezden bil gelebilirdim duruma göre :D
En İyi Cevaplar
+1 yılEspri anlayışının olması önemli tabi 😄 yüzü gülmeli yüzümü güldürmeli 😄 güzellik önemli ama çok değil bence 😄
Bence öyle ama 😄 ben çok yakışıklı dört dörtlük biri değilim diye pek önem vermiyorum güzelliğe 😄 ortalama bir tip olsun yeter diyorum 😄
Not: Benim de hiç sevgilim olmadı 😂😂
Kimse beni tavlamaya çalışmadı 😢02 Yorumla
Soran+1 yılilk defa soru soruyorum çok tuhaf hissettim :D
- +1 yıl
Bir ara bir soru sorayım 😁 Trabzon ve Sakarya'dan hiç sevgilisi olmamış, eline erkek eli değmemiş kızı nereden bulabilirim diye 😂 belki kısmetim görüş yapar soruya 😂
Gizli Üye(30-35)+1 yılerkek olsaydım manken gibi ama sıkıcı bir kız yerine zeki ve eğlenceli ama boyu kısa bir kızı tercih ederdim. :) senin (kısmen benim) gibi kızlar aslında kıymetliyiz ve aslında uzun vadede erkeklerin tercih ettiği kızlarız.
Dış görünüş kısa vadede önemlidir sadece ve genelde daha sığ insanlar önemser. Senin gibi kızlardan hoşlanan erkekler biraz daha derin, entellektüel ve zeki oluyorlar. Çoğunluk değiller ama daha kıymetli oldukları kesin. :)
Hani barlarda numarası alınmaya çalışılan kız olmayacaksın belki ama sevgili olundu mu ayrılması en çok acıtan kız olacaksın.00 Yorumla
Neden öyle düşünüyorsun ki? Boyu 158 olup etrafındakı erkeklerin bir çoğundan ilgi gören iki arkadaşım var ve çok ta güzeller. Ve bir de erkeklerin yarısı kısa boylu, minyon kadın sever. Sen zaten kendini böyle söyleyerek tenbellik ve umutsuzluk yüzünden saldıktan sonra tabi
ki güzel olma ihtimalin kalmaz ve kimse de güzel bulmaz. Güzellik ilk önce kendi ruhundan, güveninden başlar01 Yorumla
Soran+1 yılgüzellik önemli değil. kişinin karakteri sağlam olsun. . D her şey şekil değildir
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
27Cevap
+1 yılBen bir şey söyleyeyim mi? Boyu kısa olan kızların tatlılığı ve tatlılığının yanına serpiştirdikleri cezbedişleri inan bana her şeyden öte bir şey. Birine birini tercih eedecek durumda kaldığım vakitler hiçbirini tercih etmeyerek yoluna bakan birisiyim ama zeki kızın yeride ayrıdır, öndedir. Bence sen kilo ver, ablanı dinle.
17 Yorumla
Soran+1 yılkiloyu sağlık için vermeye çalışıyorum zaten. güzellkten umudum yok pek ama zeki kız > güzel kız bence :P
- +1 yıl
Bencede. Ama yinede her kendini zeki ilan edenide görüyoruz :)
Soran+1 yılahahahhaa BU KONUDA KENDİMİ KANITLAMAYA HAZIRIM ;)
- +1 yıl
Güzel, sana iyi kanıtlamalar o halde.
- +1 yıl
zeki kız > güzel kız önermen her zaman doğru değil,
zeki kız çoğu erkek için tehdittir, bilinçaltında ünlemler yaratır, altta olmak istemeyeceği bir konudur.
Güzellikte ise öyle bir sorun yok, ne kadar güzel, o kadar iyi genelde. Ama güzellik tek başına tek gece demektir, kalanı için saygı duyacağı bir şeyler de gerekir. Sağlıklı ilişkide iki tarafın da aynı bakış açılarına ve zevklere sahip olmasının yanında dengeli güzellik ve zeka şart.
Bence aptal ama güzel, zeki ama güzel olmayan diye kadınları ayırmaktansa her zaman kendine uygun olan, anlaşabileceğin insanlara açık olmalısın. Egosantrik seçimler yerine ruhuna hitap eden erkeklere açıl =) - +1 yıl
@MerveAlsan erkeklere açıkacağımı sanmıyorum 😅 bu arada ben beni yormasını isterim sorun değil. Güzel olup aptal olmasından iyidir. Ama zeki olupta güzel olmayanıda seçmeyeceğimi düşünürsek, ben evde kalmışım😅😅
Soran+1 yıl@MerveAlsan boy olmadığı için dengeli güzellik yok, onun yerine doldurulabilen ne olabilir?
Aşk İlişkileri konusunda 750 cevap paylaştı. Bak bence boyu kafana okadar takma minyon tipli güzel olan çok kız gördüm sen herzaman kendini geliştirmelisin spora git kişisel gelişim kurslarına git kitap oku vs bak erkekler herzaman dış güzelliğe önem verir bunu unutma çok anlatılacak sey var erkekler hakkında ama sen bunları bil sadece
017 Yorumla
Soran+1 yıl"bak erkekler herzaman dış güzelliğe önem verir bunu unutma"
ciddi olamazsın ya, ciddi mi? :( hiç mi yok zeki ve komik kızı güzel manken gibi kızdan üstün tutan? :(- +1 yıl
Boyu kısa olupta çok güzel olan kızlarda var saçmalama her insanın kusuru olur takma okadar kendine güven biraz ben komiğiö ben zekiyim diyip durma biri çıkar sana der sen kime göre komik ve zekisin diye bak aklını kullan aklını kullanırsan erkekler peşinden koşar ama aklını kullanmıyorsun ki
Soran+1 yılsanmam, ben kısa boylu olacağımı fark ettikten sonra güzellik umudumu kaybettim zaten. ama bence erkeklerin hepsi de güzelliğe önem vermiyor ki. yorumları okusana bir , zeki ve espritüel kız aslında güzel kızlardan daha iyi. uzun vadede daha tercih edilesi. kendime güveniyorum ama kendime güvendiğim alanlar belli. :D
Soran+1 yılbu kadar önemli mi gerçekten güzellik? aptal sıkıcı ama manken gibi bir kız ister miydin?
- +1 yıl
Senin dediğin gibi kızla sadece takılırım anladım mı sevip evlenmek bunlar çok derin konular yani bir kızda herşey dengeşi olması lazım güzel ama aptal olmaz çirkin ama zeki buda olmaz herşey karakterde bitiyor karakterli olupta okadar güzel olmayan bir kızı isteyen erkek olabilir
Soran+1 yılo zaman HÜLOOĞ
Soran+1 yıl"karakterli olupta okadar güzel olmayan bir kızı isteyen erkek olabilir"
Soran+1 yılpeki, aklımı kullanmadığım nokta neresiydi? :)
Soran+1 yılyani, bence :D çok mütevazı olmayabilirim. ama arkadaşı olduğum bir çocuk demişti zeki ve eğlencelisin diye.
Soran+1 yılya aslında öyle olduğumu düşünen benim :D kendimi zeki ve eğlenceli buluyorum. bu :D
Soran+1 yılerkeklerin dış güzellikten daha çok önem verdiği ne var?
+1 yılbence kankaların dığru söylüyor boy önemli değil benim için mesela 1.84 üm neşeli olsun eğlenceli olsun vakit geçirdiğimizde sıkılmadan eğlenerek gülerek vakit geçirdiğimiz de hiç bir sıkıntı olmaz en güzeli bence o deve kadar boy olucak ama sıkıcı olacak ne gerek var buna en iyisi sendeki bence
06 Yorumla
Soran+1 yıloley ya :D
- +1 yıl
azcık kiloda iyidir yani kafana takma o kadar balıketli kızlardan hoşlananlarda çok ayrıca
Soran+1 yılkilo verilir o sorun değil zaten sağlık için veriyorum da boy kısa olduktan sonra dış görünüşten bir halt olmaz bence.:D bütün yatırımları zekaya yaptım o yüzden dflkş
- +1 yıl
hşfhsha :D zeki kızlar iyidir neden kendini kötülüyorsun ki? her ne kadar kısa olsanda topuklu giy 1.62 falan olursun yani bence çokta tatlısındır :D zekan yeter be.!!
Soran+1 yılkötülemek değil ya, herkesin bir artısı bir eksisi vardır. artılarım belli eksilerim belli. :D şahsen erkek olsaydım güzel manken gibi ama sıkıcı bir kız yerine benim gibi birini tercih ederdim. sonuçra yaşlanınca tipimiz kaymayacak mı zaten? :D
- +1 yıl
orası tabiki öyle elbeet yaşlanıp gideceğiz katılıyorum sana. kesinlikle doğru insanın enerjisini emen biriyle değilde enerjisine enerji mutluluğuna mutluluk katan biri her zaman iyidir
Yanlış düşünüyorsun. Kısa boylu ve tombul bir kızsa dediğinde haklısın fakat kısa boylu ve biraz zayıf bir kızsa zayıflıktan kastım çırpı gibi olmak değil. Güzel kalça güzel göğüs ve zayıflık çok seksi durur minyon kızlarda. Birde dik duruşluysan... Komik ve sempatik bir kızsan minik olmanında etkisiyle kendine ait sempatik bir çekiciliğin olur. Yani ortamlardaki ''çok tatlı kız yaaa'' imajındaki kıza dönüşürsün :)
08 Yorumla
Soran+1 yılkısa boylu kızın güzel olma şansı yok da, çekici olma şansı var. mesela zeki kızları çekici bulan erkekler var öyle ki kızın tipi umrunda bile olmuyor. hatta sapyoseksüel deiyor bunlara evet.
Soran+1 yılkafamdaki kilit neymiş ki? :D
yani tek demeye çalıştığım zekanın daha önemli olduğu, bence ama. sizin de düşüncenizi merak ettim. güzellik mi zeka mı?
Soran+1 yılçünkü denemiyorsun? :D bir şey anlatmadın ki anlayayım.
Soran+1 yılkötü görmek mi? aksine iyi görüyorum? :D
+1 yılgüzellik önemli ama boy hiç değil, benim gördüğüm. Asyalı kızların popüler olması boşuna değil. Ayrıca fazla uzun olmak şansını da azaltır.
sen kendine güven, yüz güzelliği çok önemlidir, gülüşünle daha da güzelleşirsin ama kilo da vermelisin.06 Yorumla
Soran+1 yılgüzellik neden önemlidir sencE?
- +1 yıl
en azından seksapel gerekir; bu bazen ses tonu, bazen bakış, bazen sadece espritüel ruha eşlik eden hoş bir kahkaha şeklinde kafi gelir. Espritüel olduğun sadece zekana delalettir, tek başına çok önemlidir ama asla herkes için değil. Zeka da güzellik de kişiye göre değişik güçte çekicilik sağlar ama kesin sonuç için her ikisinden de biraz lazım. Ya da yalnızca soyut güzelliğe gelen adamlardan da bulabilirsin ama %99 senin de aynı bakışa sahip olman gerekecektir zira onlar da soyuttan fazlasını sunabilmekte değillerdir.
Yani soyut çekiciliğin yanında somut güzel yan/yanlar gerekir.. Ama olmasa da o ufak ama tatlı azınlıktan birileriyle doyurucu ilişki kurman mümkün.
Soran+1 yılbu noktadan sonra boy uzamaz zaten küçük ama tatlı azınlık candır :D
- +1 yıl
istersen 1 metre ve bir jilet boyunda ol, herkese göre insan vardır, önemli olan uyum.
Soran+1 yılya aynen öyle olmasa fiziksel engelliler birini bulabilir miydi?
- +1 yıl
=) aynen..
sen şükret yine, az bulunur bir özelliğe sahipsin. Güzellik çok geçici ve rölatiftir, zekanı iyi yönetebilirsen para da, mutluluk da, sağlık da, huzur da, düzgün ilişkiler de sana gelir =)
iyi hayatlar
benim boyum 1.83 ben bile takıntı haline getiriyorum boyumu 190 olsa filan diyorum içimden nasıl söyliyim biliyor musun ilk görüşte güzellik önemli ama yeterli değil benim zıttım biri olursa güzel olur bende sakin, efendi biriyim çok itici tipin yoksa niye beğenilmeyesin ki elbet biri beğenir.
04 Yorumla
Soran+1 yılgüzellik ilk bakışta önemli dedin. ya sonrası? bence sonrası daha manidar. ilk bakış hallolur.
Soran+1 yılyani boy pos hikaye, en önemlisi kişilik karakter.
Kusur zaten olmazsa olmazımızdır her güzel şeyde elbet bulunuyor kısa olmuşsun uzun olmuşsun güzel olmuşsun çirkin olmuşsun önemli değil bazıları sadece dışa önem veriyor fakat bilmiyorlar ki dış güzellik geçici iç güzellik ise kalıcı ben de böyle düşünüyorum diye yalnızım galiba😅
00 Yorumla
+1 yılvar la tabi güzellik nedir öyle kızlardan aşırı etkileniyorum şu mahsum mal mal gülümseyen kızlar benden uzak olsun :D :D
01 Yorumla
Soran+1 yılbeauty is too mainstream 8)
+1 yılBenim için ön planda güzellik zekamda espritüellğimde ikimize yetecek dozda oda zahmet olmassa güzel olsun yani 😄
012 Yorumla
Soran+1 yılsen acı bir kayıbımsım :(
- +1 yıl
Şaka yapıyo olmalısın
Soran+1 yıldoğru bildin :D
- +1 yıl
☺️☺️
Soran+1 yılanlat bakalım neden güzellik ön planda
- +1 yıl
Dış görünüşe önem veriyorum
Soran+1 yılçoğunluk gibi evet.
sıkıcı aptal ama manken gibi bir kızı, zeki espritüel birine tercih mi ederdin yani? :S- +1 yıl
Sen de bendensin. Bana göre de güzellik diğer bütün kriterleri saf dışı bırakıyor.
Soran+1 yıl@Atakan2003 ya peki boy kısa olduğu için güzellik yok, güzelliğin yerini doldurabilecek ne gibi özellikler var?
- +1 yıl
Kilo olarak zayıflık ve uzun saç kısa boyu kapatır. Kısa boyuna çok üzüldüğünü gözlemledim fakat kısa kız güzel olamaz diye bir şey yok. Çoğu erkek için zayıf olmak ve uzun saç boydan çok daha önemlidir.
Soran+1 yıl@Atakan2003 ciddi mi? evet üzülüyorum aslında. yani güzellik için 1. kural diye sanıyordum.
- +1 yıl
kesinlikle hayır. Dış güzellikte yüz yapısından sonra kilo ve saçlar gelir. Bir çok erkek boya bakmaz bile. Bu arada sen bu platformdaki az eli yüzü düzün insanlardan birisin. Bana özelden ulaşırsan sana daha çok yardımcı olabilirim. Yanlış anlama lütfen
+1 yılAynen herşey güzellik değil kanka başka şeylerde önemli
112 Yorumla
Soran+1 yılaynen yaşasın başka şeyler f*ck the güzellik
- +1 yıl
Tabi kankada çakiyede benzemicen bu hayatta 😁 ortalama bir tip olmak lazım diğer özellikler için
- +1 yıl
@PooLparty eyvallahta yanlış anlamasın gizlicim sana çaki emedim genel yani hiçbirimiz çaki olmamaloyız ki özellikleri fark eden olsun 😀
Soran+1 yılkısa boylu bir kız en azından ortalama olabilir mi ki? sanmam
- +1 yıl
Kısa boylu erkeklerimizde mevcut kanka velcomtı törki
Soran+1 yılbence güzelliğin önemi zekanın ve diğer özelliklerin fazlalığı ile ters orantılı. ne kadar zeki, ilginç komik, güzelliğin önemi o kadar az.
- +1 yıl
Dilek öcalan mesela 😀 ben onun zeki kafa dengim olduğunu nasıl tespit etcem peki
Soran+1 yılımmm şey,... KONUŞARAK? :O :D
- +1 yıl
Konuşmicam ki direk kaçacam ahshshahs
Soran+1 yılönyargılısın işte bak ahahaha xd
sence ben zeki ve kafa dengimiyim mesela? :P- +1 yıl
Yazışmayla hiç anlamıyorum ya 😀
Bak ben kendimi biliyorum ya (doğal olarak) yazıma bakıyorumda ben değilim yazan sanki sjhsjs
Gizli Üye(36-45)+1 yılgüzelliği önemseyenler genelde sığ tipler olur zaten. :) onları da sen boş ver anladığım kadarıyla kaliteli birisin yani yanındaki de kaliteli olmalı değil mi? :)
01 Yorumla
Soran+1 yılkesinlikle :D haha. ben de öyle birini arıyorum işte bakalım :)
Aşk İlişkileri konusunda 2,7b cevap paylaştı. Detayi okumadim ama sorudan yola cikarak evet zeki ve esprili ilk sirada
01 Yorumla
Soran+1 yıloley gizli (ben) ilk sradayım
+1 yılBen daha çok sevgiyi hak eden kızları tercih etme taraftarayım boy benim için kıstas değil uzun kısa hiç fark etme eli yüzü güzel olsun sevgiyi hak etsin benim verdiğim değeri bana versin kafi :)
00 YorumlaEvet ama kanka olarak gorurum sevgilik baska birsey sonucta yanimda geziyosun.
03 Yorumla
Soran+1 yıl"yanimda geziyosun."
hmm.
Soran+1 yılgörüşün buysa... diyebileceğim bir şey yok
+1 yılçok güzel olup somuruk bir surattansa eli ayağı düzgün gülen bir kişi hayata hayat kadar ve ilk tercihlerimdendir
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 31,3b cevap paylaştı. sakin ol bırak elindeki o boy takıntısını seni böyle sevecek biri illaki olacaktır
110 Yorumla
Soran+1 yılyani güzellik her şey değil? :D
Soran+1 yılgüzellik ilk bakışta önemi olan bir etki. herkes için değişik olabilir. Bana göre 500 dolar şeklindedir (ehe). yemek yemeyi seven birine göre pizza şeklindedir. erkeklere göre işte zayıf, uzun boylu, uzun saçlı bir kızdır.
Mesela Van Gogh'a göre kırmızı rengiymiş güzellik.
Soran+1 yıliyi de, beğenilmek için güzlellik önemli değil ki? :D önemli olsaydı fiziksel özürü olan insanlar, gözü görmeyen insanlar aşık olabilir miydi? her şey şekil değil :)
Soran+1 yıltakıntım yok ki? sadece erkeklerin güzellik konusundaki takıntısına biraz tav oluyorum hepsi bu.
Soran+1 yılmesela senin?
belkide kilo vermelisin + topuklu giymelisin 5cm falan
05 Yorumla
Soran+1 yılbir işe yaramaz kısa kız güzel mi olurmuş. komik olsun eğlenceli olsun işte güzelliğin yerini bu tutar ;)
Soran+1 yılkendime güvenim tam, kilom 50 şu an
Soran+1 yılayakkabı ne alaka :D
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılGülen kız candır. Güzellik kişiden kişiye değiş boy önemlindeğil topukluyla 165 olursun.
04 Yorumla
Soran+1 yılbence güzellik önemli değil ya olmasın :D
Cevap sahibi+1 yılZaten güzellikle olmuyor herşey güzellik gelip geçici önemli olan insanın iç güzelliği
Soran+1 yılseviyorum szin gibi erkekleri
Cevap sahibi+1 yılTeşekkür ederim. Boş ver aşkı meşki 20 yaşındayım benimde hiç olmadı. Teklif ettik reddedildik. Aşk meşk le uğraşmıyorum kovalamıyorum artık kimseyi. Finaller yarın ne yapacağız 😱😱😱
belki çoğu erkek tercih etmez ama tercih edenler de daha derin kişiler olur. zeki ve espritüel hoş zevkleri olan eğlenceli bir kız güzel uzun boylu bir kızdan daha çekicidir bence. güzellik önemli dediysek kişilikten de önemli demedik. ;)
00 Yorumla1.58 boyun varmış. öyle bir güzel olman lazım ki tercih edilesin:P
08 Yorumla
Soran+1 yıl158 boyunda biri güzel ve tercih edilen biri olmaz zaten onu biliyorum da, zeki ve esprili biri? :D yani bence kişilik de en az tip kadar önemli. haksız mıyım
Soran+1 yılonu herkes ister tabii ki. ama bütün artılar da bir kişide olmaz, benim eksiğim kusurum da bu olsun? :D
Soran+1 yılyani demem o ki, hem boyu uzun hem zeki kültürlü eğlenceli kaç kız var ki zaten? kısa boyluların da başka artıları vardır ^^
Soran+1 yılhani boy sence karakterden kişilikten de mi önemli? :D
Zeki insanlar candir kiz erkek farketmez cahil arkadasim olacağına akıllı dusmanim olsun
01 Yorumla
Soran+1 yılgüzel bir söz, tuttum bunu
Esprili oldugun kisa boylu kizlar çirkindir demenden belli zaten
00 Yorumla
+1 yılbiz nefes alsınının derdindeyiz sen nelerden bahsediyorsun :)
00 Yorumla
+1 yılVardır Allahın öküzleri
01 Yorumla
Soran+1 yılahaha :D:
+1 yılZeki ve espritüel olsun canımı yesin
00 Yorumla
+1 yılYok alayı beyni kıt fiziği taş kız ister.
00 Yorumlademek ki bunlardan birkaç tanesi eksik
00 YorumlaZeki kiz sevmiyorsa olabilir 😃
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 906 cevap paylaştı.
+1 yılkadının normaliyle başedemiyoz akıllısını napalım
01 Yorumla
Soran+1 yılsalak mı tercih edersiniz? :D öyle de sıkıcı olur be
+1 yılZeki ve espirili kizlari bende severim
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 16,3b cevap paylaştı.
+1 yılEvet seni onun yerine tercih ederim
00 Yorumla
+1 yılsevgilin olacak herif sanslı
00 Yorumla
+1 yılGel bana sen
02 Yorumla
Soran+1 yılselam
- +1 yıl
Merhaba bebişim 😃
Var dir
00 Yorumla
+1 yılHepsi
00 Yorumla
+1 yılVardır ya
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar