Zeki ve esprili bir kızı güzel bir kıza tercih eden erkekler de var mdır?

Selam. Ya bir şeyi merak ediyorum.
Erkekler için genel olarak güzellik en önemli kriter. 23 yaşında boyu 158da kalmış bir kızım. Her ne kadar ablam azıcık kilo versem güzel olacağımı düşünse de boyu kısa bir kızın güzel olma şansı yoktur kimse kimseyi kandırmasın. (ya her türlü kusuru düzelten tıp şu kısa boya da bir çare bulsun artık kendimi dondurup geleceğe postalayasım var sırf bunun için)
Bazı erkekler dış güzelliğin önemli olmadığını düşünürmüş. Güzel boylu poslu ama aptal veya sıkıcı kızlardan sıkıldıklarını, zeki ve esprili kızları daha sempatik bulduklarını söyleyen kankalarım oldu. Neyse ki boydaki eksikliği espri yeteneği ile kapatmışım, çok komik bir kızım BENCE yani kendime çok gülüyorum asjkhfa. Neyse, sizce? ;)
not: hiç sevgilim olmadı :(
Güncellemeler
+1 yıl
Ya bence güzellik boy pos önemli değil o kadar espri yeteneği zeka karakter daha önemli :)
Güncellemeler
+1 yıl
Zaten belli bir yaştan sonra hepimizin tipi kaymayacak mı? :D
Zeki ve esprili bir kızı güzel bir kıza tercih eden erkekler de var mdır?
Cevapla