ben anime izleyicisiyim bu yüzdende japon kültürü ile ilgili şeyler öğrendim (kimono,festivaller v.s) daha sonraları animelerdeki mangalardaki millet ne güzel falan die düşünüyordum bende seviyordum tabi anime kızlarını falan daha sonraları bunlar animelerde mangalarda ne kadar güzeller die düşünmeye başladım sesleri ve hareketleride öyledi , sonraları bu japon kızların özellikle 15 yaşı ve sonrası resimlerini görmeye başladım bir baktım bunlar aynı animelerdeki gibi öyle konuşuyor öyle hareket ediyorlar( araştırdım )daha sonraları gyaru kızları gördüm bunlarda circle lens takınca adriana limadan bile güzel oluyorlar(öyle valla tumblr a gyaru yazın) neyse sonraları bu amerikadan fransadan italyadan rusyadan ve ingiltereden kızların resimlerini gördüm bunların vücut bayağı uzun ve büyük omuzlar geniş kaşlar kavilsli yada. v.b japonların tam zıttı özellikle burunları yine bu kızların cosplaylarını gördüm güzel diyebilceğim rus kızı ortalama japon kızın cosplayı karşında çook KÖTÜ duruyor ve saç şekli yakışmıyordu kadınsı gelneneye başladılar. neyse yine bu gyaruları takip ettim bildiğin anime karakteri nerdeyse tüm japonyada erkeklerde dahil herkes circle lens takıyor erotik fotolar çekiyor ve ordaki herkes bunu or. değilde şirinlik olarak algılıyor ve hiç abaz... durumları yok 15 yaşında jamile kalan bir gyaru kızın ailesi tarafından korunduğunu ve kızmadıklarını ve korumak istediklerini öğrendim onlarda hayatlarına devam ediyorlardı zaten kültürleri ayrı bir güzel zaten kiraz ağaçları kimonaları falan çok güzel kültürlerini yaşatıyorlardı animelerde çok görüyorum çok özendim bizde öyle birşey yok kültürümüzü aşağılıyorlar habire rus kızı deyip duruyorlar japonlardan hiç yabancıyla evlenen var mıbakın başka ülkelere neyse bu yabancı ülkelerden kızlar gördüm bunlar japon gibi giyinmeye çalışmışlar kimono falan gıçık oldum birde gaijin gyaru olmaya çalışmışlar ama yinede onlar gibi olmamışlar daha sonra japon anime ve mangakaların ve japonların yabancıları çirkin bulduklarını ve animelerdeki karakterlere benzemediklerini düşündüklerini öğrendim ve öylede çiziyorlar ,çoğu yabancıları çirkin buluyor iyice karamsar oldum valla kafayı çok taktım anime ,jrock falan seviyorum ...bazen resimlere bakıyorum japonların yabancı kültürden olan kişileri çizmişler yakışıklı diyebileceğimiz bir erkek çok çirkin oluyor anime karakteri olunca burunlar ayrı bir dert kızlarda öyle burun sırtı onlarda düşük olduğu için bence çoğu çok güzel gözüküyor offf valla çok taktım psikolojim bozuldu onlarda anime falan gerçek okullar falan bildiğiniz animelerdeki gibi kızlarda öyle erkeklerde bishounen falan bildiğiniz var yani valla birde burdakilere bakıyorum psikolojim bozuldu ne yapmalıyım
Güncellemeler
+1 yıl
bu arada hep kız demişim japon erkeklerinede bakıom hepsinin kaşları ince saçları yapılı vücutta kıl dahi desen yok millet bayılıyo bende bayıldım tabi bunlar milletçe çok güzeler ya japanese men falan yazında görün
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar