Bu fizikte ama ezik bir kız yani daha önce sevgilisi olmamis , özgüveni çok olmayan , çekingen çok sosyal olmayan pek arkadaşı olmayan kibar hassas bir kız olsa ne dusunurdunuz? Sogurmuydunuz
Bu fizikte sevgili ya da eşiniz olsa ama karakteri? Resimli?
bazı erkekler sadece güzel diye bazı kadınlar sadece parası var diye bazı insanlar ile beraber olur... her insan ulaşamayacağı bir şeye ulaşınca ilk olarak sevinir.. sonra alıştıkça başka ister.. buda tamahkarlık tır. bu yüzden ne yin ne olacağı aslında hiç belli olmaz :)
1
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Iyyy sadece parası için birlikte olan kadınların insan olduğunu düşünmüyorum o ne ya
fizigi guzel hatunlarin ozguvenleri yuksektir yani bu genel gecer bir sey ve dedigin gibi bir ihtimal imkansiz
0
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Imkansiz değil miranda kerr bile bir roportajinda ozguvensjzdim bunu sonradan kazandım falan demişti istersen gogleden arat yani fiziksel ozelliklerle ilgisi yok. Mesela sen bunu güzel diyosun ama o bir ara belki baliketli olmadığı için kendini çirkin hissetti vs vs bu sana göre guzrl kiz tipo e 160 ful özgüven havalı yürüşu olan insanları takmayan hani kocaman yüksek bel giyen tipler niye ozguvenli hatta çok. yani o tipleri çok hoş bulmuyolsr ama çok da ozguvenli oluyolar
Boyle bir kiz olucak cekingen olucak ozguvensiz kibar hassas olucak hadi ordan be boyle bir kız erkeklerin altindan kalkmaz bir de kalkmis bunlari diyon Turkiye ac kuduruk bir ulke bunlarin bu ulkede olmasi imkansiz
tamam kendi cevabımı değil senin istediğin cevabı vericem. ezik bir kız yani daha önce sevgilisi olmamis , özgüveni çok olmayan , çekingen çok sosyal olmayan pek arkadaşı olmayan kibar hassas bir kız olacak ama fiziği böyle olsa bile kabul etmem asla etmem. Tamam mı tatmin oldun mu?
Sacmalama daha iyi hatta. Sosyalligi, her seyi benimle ogrenirdi. En bastan alistirirdim her seye ki isime de gelir zaten asosyalligi. Sadece benimle gezer takilirdi.
0
4 Yorumla
Soran
+1 yıl
Asosyalligin nesi işine gelicek havalı falan değil ilişki konusunda da bişey bilmiyo
Ya cok pasif olmasin tabii ki ama havali olmasini da istemem ki. Mutevazi olsun, yeniliklere acik olsun yani bana ayak uydursun. Pisirik pisirik her seye soguk yaklasmasin.
Şahsen david beckham gibi bir tipim olsa geçmiş çok da fifi yani özgüvenim tam olur. O kadar yakışıklı olmadığım halde bile gayet özgüvenliyim. Kız güzel ve hani böyle yaralı gibi sarılınası bir kız. İyi bence.
Sürekli asosyal takılınca detaylar buyur çoğalır. arkadasin sana değer veren biri olmayınca kendini yalnız ve değersjz hissedersin güvensiz kalırsın yaşamadan bilemezsin ki
Nasıl değil ya moral vermeye mi calisiyosunuz kiz ortaminda hu tiplerle hep dalga geçiyo lar sevmiyo lar madem çok iyi niye böyle. Asosyal diyorum ayrıca :D
Nasıl o zaman da yine bir tek sen olucaksin ona zorla arkadaş mi bulusak sin. zaten böyle asosyal birine ulaşıp sevgilin yapsbilmen zor olur sana zor alısır vs bu yüzden bu tipler sevilmiyo işte
Duruma gore degisir ona emek vermek benimsemek onemli sevmeyen insan bunu yapamaz ida sevmezse bu dediklerimi yapamaz birde ben gibi biri olacak ki halinden tavrindan anlicak onun iyiligini isticek icindeki safligini koruyarak bunlari yapabilecek
Iste o zor karekter meselesi samanlikta igne aramak gibii senin bu halden kurtulman icin belki bulmussundur tanismamiz lazimdir belki unutmaki hicbirsey tesaduf degil
En İyi Cevaplar