Sevgilim neden böyle yapıyor anlamıyorum? Fikir istiorum?

Dün sevgilimle tartıştık.. Haksız da olsa bir şekilden hep kendisini haklı çıkartmaya çalışıyor. Çok sinirleniyor ama bu sefer çok ağır mesaj attı küfür etmedi ama kalbim çok kırıldı bende bunca şeye rağmen sabah upuzun mesaj attım içimi döktüm tek yazdığı günaydın ve başka birşey yok delirmek üzereyim ): beni sevdiğini söylüyor hep, beni sinirlendirme ben seni kırınca , üzünce kendim daha üzülüyorum diyor o Zaman neden şimdi gönlümü almaya çalışmıyor ): ( bu arada burcu da Akrep )
Sevgilim neden böyle yapıyor anlamıyorum? Fikir istiorum?
Cevapla