Sanırım kızlarda daha sık oluyor hayal kırıklığı
sanal ortamdada oldukça mümkün gelişen dünyada bu duyguyu sıkça yaşamaya başlamadık mı😕
sanal ortamdada oldukça mümkün gelişen dünyada bu duyguyu sıkça yaşamaya başlamadık mı😕
neye benziyo biliomusun? dikiş yaparken iğneyi elbiseye sokmaya çalışırsında diğer taraftan ummadığın bir anda eline batar ya işte onun gibi can yakar
Bence sanal ya da real diye sınıflandırmak vazgeçmek gerek hayatı..
insan birisine inanır.. gördügü veya hissettigi.
ama hisler karşılıklı degilse
veya gördügü kişi aslında farklı biriyse
güven boşa çıkmış olur..
Temel sorun insan herkesi kendisi gibi bilmesi birden kalbini açması.. ama güvenmek bir merdiven gibidir. adım adım güvenmelisin..
bu adım adım güveninde güven boşa çıktıgında fazla sarsılmazsın
aksi durumda daha mutsuz olursun
:((((
Arabayla uzun dar bir yola girersin.. Bilmedigin bir yerdir ve şuursuzca ilerlersin yol biter ve tam karşına "çıkmaz sokak" tabelasi çıkar. Sonra vitesi geriye takip söve söve...
Bunun gibi bişi zannımca..
sanilar sanrilara dönüşüyor veyahut sanriyken sanı sanmalar,)
Cevap
15Cevap
Aylarca bir buluşmayı konuşup buluşmadan bir gün önce her yerden engellenmek...
güven herşeydir belkide iletişim anlaşmanın yönetemidir ve dünyanın en güvenilir insanı Hz. Muhammeddir
Güvenmek birisine maddi yaptirimlar bulunmadan hukiki kanita dayaniksiz maneviyat (söz) üzerinden anlasma yapmaktir
hayal kırılır cam kırılır kalp kırılırda guven kırılmazmı sandınız yanıldınız albayım yanıldınız
Güvenim boşa çıkarsa hemen başkasına geçiş yapıyorum, dikey geçiş. Birisine güvenmeden mutlu olamazsın
Sokaktaki dondurma kabından dolma ya da salça çıkması en büyük güven kırıklığıdır ya annene ya kaba
Yani sen değer verdikçe daha çok sevdikçe oda tam tersini yapması gibi gibi güven sev vazgeç
Bence de sanal çok tehlikrli uzak durmak en iyisi umduğun gibi çıkmıyorlar hiç bir zaman 😞
Yine hüsran diyebilirim sanırım
Yok... Ben artık @oesettim :/
@pesettim
tabikide oldu hanggisini anlatsam bilemedim
Yapacak bişe yok malesef
Güvenim asla boşa çıkmaz. Çünkü kimseye güvenmem.
"Ama ben sana güvenmiştim" ne kötü bir laf dimi
örnek mi? ; bana güven boşa cıkmasın!
Kimseye güvenmediğim için güvenim boşa çıkmıyor.
2 özel cevapSadece soran ve cevap paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?