Bana yine yazarmi? 6 aydir konusmuyoruz/görüsmüyoruz cünki yurt disindayim?

Arkadaslar gecen yaz türkiyede biriyle tanismistim hep görüsüp konusuyorduk. Sonra ben gitmek zorunda kaldim tr den ve 2 ay durmadan konusuyorduk net de. Sonra sebepsiz yazmamaya basladi bilmiyorum neden. Ortak arkadas da yok soracak... sizce bana yine yazarmi cünki yine yaz geliyor. Her konusmada soruyordu gelcekmisin tr ye falan diye... cok istiyordu
Bana yine yazarmi? 6 aydir konusmuyoruz/görüsmüyoruz cünki yurt disindayim?
Cevapla