Baya uzun zamandir hayatimda kimse yok artık bunalıyorum?

Uzun zamandır hayatimda biri yok ve hatta konustugum biri bile yok. Onceleri internetten tanistigim birileri oluyordu fakat artik oyle biseyde istemiyorum bana sacma geliyor. Ve artik cidden cok bunaldim kendimi iyice yalniz hissetmeye basladim... ne yapmaliyim bayanlar baylarrr
Baya uzun zamandir hayatimda kimse yok artık bunalıyorum?
Cevapla