Sırf ego tatmin etmek için birisinin size aşık olmasını sagladiniz mi?

Elde edince naptiniz peki ne hissettiniz açıkça yazın kimsenin kimseyi asagilamaya hakkı yok herkesin kendi hayatı ve biz her türlü yolla kendimizi kesfediyoruz. pisman oldunuz mu aşık ettikten sonra nasıl davrandiniz o kişiye umursamazliktan mi geldiniz
Sırf ego tatmin etmek için birisinin size aşık olmasını sagladiniz mi?
Cevapla