Ruh ikizimi buldum ama kaybettim gelmesi için dua etmeli miyim?

Ben 3 yıl birini deli gibi sevdim ama sonu çok kötü bitti. Baya acı çektim, çok ağladım sonra hissizleşmeye başladım. Bir süre önce burdan biriyle tanıştım normal arkadaşça konuştuk. Ama düşüncelerini öğrendikçe bana çok benzediğini farkettim. Aşık olduğum kişiyle zıt özelliklerimiz vardı ama hep benzer yönleri bulmaya çalışırdım. Şimdi karşımdaki kişi ise benimle aynı sayılırdı. Konuşurken zorlanmıyordum, konuşmamı düzenlemem gerekmiyordu ben böyle bir şeyi hiç yaşamamıştım. Hislerim kuvvetlidir ve ben başka alanlarda bile böyle garip bir şeye rastlamadım. Ruh ikizi nedir bilmiyorum ama ben bulmuşum gibi hissettim. Aşık olmadım yanlış anlamayın ama etkilendim. O buraya can sıkıntısından giriyordu ve gitti. Belki eski sevgilisiyle barışmıştır. Elimde sosyal hesapları, telno vs hiç biri yok. Zaten asıldığımı düşünmesin diye dikkatli davranmaya çalıştım. Beni eleştirebilirsiniz ama ben bir arkadaşımı, aşık olduğum birini değil ruh ikizimi kaybetmişim gibi hissediyorum. Dua edip bir şansımı denesem olmaz mı? Belki Allah çıkartır bir yerde karşıma
Ruh ikizimi buldum ama kaybettim gelmesi için dua etmeli miyim?
Cevapla