Sevgilimi seviyorum artısıyla eksisiyle ben iyi halli bir ailenin kızıyımüniversite mezunuyum sevgilim benden 6 yaş büyük biraz köylü şivesi var şartları hiçbir zaman iyi olmamış belki benim kadar iyi bir aileside yok ama seviyorum işte aramızda farklılıklara rağmen onunla olmanın huzurunu kimse veremiyor birbirimizi çok seviyoruz ama ailem onu istemiyor biliyorum aramızdaki farklılıklardan dolayı onu hor gördüklerini hissediyorum benden maddi olarak alt seviyede olması benim kadar iyi şartları olmadığının vermiş olduğu eksikliklerden dolayı istemiyorlar çok üzülüyorum ağlıyorum kimsenin lafıylada sevgilimden vazgeçmek vicdanım elvermez yapamam varsın köylü olsun varsın durumu çokta iyi olmasın seviyorum herşeye rağmen umudum var arkadaşlar. Yorum alabilir miyim?
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar