Pek samimi değiliz. Yılda 2 veya 3 kere yüz yüze görüşür ailelerimiz. Ama telefondan sürekli görüşürler. Kızı çok sevdim. Aşık oldum. Sizce normal karşılanır mı? Sanırsam kız da benden hoşlanıyor. Ne desem her şeye gülüyor. Kıza nasıl yaklaşmalıyım? Vaz mı geçmeliyim? Yoksa peşinden mi koşmalıyım?
Kim olduğunu daha iyi açayım: ( Benim annemin babasının kardeşinin kızının kızı )
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
bence plur neden olmasın
peki ben bu kıza nasıl yaklaşmalıyım? bana lütfen akıl verin :D
o sana meyilli mi
Bence meyilli ne dersem gülüyor (komik olmasa bile)
birde aramızda şöyle bir olay geçti , o lavabodaymış ben de onun lavabodda olduğunu bilmiyorum pat diye içeri girdim ama hiç aşağılama gibi birşey yapmadı güldü ve ayy dedi geçti gitti
uzaktan akraba isteyin hocam kaçırmayın ;)