ANNEMİN KUZENİNİN KIZINA AŞIK OLDUM NE YAPMALIYIM?




Pek samimi değiliz. Yılda 2 veya 3 kere yüz yüze görüşür ailelerimiz. Ama telefondan sürekli görüşürler. Kızı çok sevdim. Aşık oldum. Sizce normal karşılanır mı? Sanırsam kız da benden hoşlanıyor. Ne desem her şeye gülüyor. Kıza nasıl yaklaşmalıyım? Vaz mı geçmeliyim? Yoksa peşinden mi koşmalıyım?

Kim olduğunu daha iyi açayım: ( Benim annemin babasının kardeşinin kızının kızı )
ANNEMİN KUZENİNİN KIZINA AŞIK OLDUM NE YAPMALIYIM?
Cevapla