Zeytinin pahalısı da ucuzu da acı ve fazla tuzlu, size de öyle gelmiyor mu?

Uzun yıllardır hangi marketten alırsam alayım zeytinlerin acı ve gerçekten yenemeyecek kadar kötü

Artık kendi imalatını satan özel bir yerden alıyorum ama büyük marketlerdeki bu zeytinlerin bu kadar kötü olduğunu düşünen bir tek ben miyim
Zeytinin pahalısı da ucuzu da acı ve fazla tuzlu, size de öyle gelmiyor mu?
Cevapla