Öyle güzel kadınlar tanıdım ki yakışıklı erkeklerin kendilerine çekici gelmediğini , ortalama ya da çirkin denilen tiplerin kendilerine daha çekici geldiğini söylediler. Peki sizde durum nedir? Çirkin erkek seviyorsanız bunun sebebi nedir?
Kızlar aranızda "çirkin erkekler bana daha yakışıklı ve çekici geliyor" diyen kimler var?
En İyi Cevaplar