Aynı iş yerinde çalışıyoruz ve ben kıza aşık oldum.. Sizce konuşmalı mıyım?

Evet arkadaşlar.. Sorun şu ki eğer ters teperse aynı iş yerinde kızın yüzüne nasıl bakacağımı düşünüyorum..
Aynı iş yerinde çalışıyoruz ve ben kıza aşık oldum.. Sizce konuşmalı mıyım?
Cevapla