18 yaşında reşit bir kızım ailem beni çok sıkıyor

rahatça dışarı çıkıp arkadaşlarımla dolaşamıyorum sürekli telefonla arayıp nerdesın hadı eve git diyorlar mümkünse evden hiç çıkma gözüyle bakıyorlar İzmir gibi bir şehirde bu kadar baskı olmuyo , hava kararmadan evde olucam illaki. ailemin bu görüşünü ve davranısını nasıl degiştirebilirim , beni nasıl anlarlar hiç olmazsa haftada bir kere arkadaslarımla egleniyim 9-10 da eve geliyim ne var bunda çok mu şey istiyorum ?
18 yaşında reşit bir kızım ailem beni çok sıkıyor
Cevapla