Artık kimseyi kaybetmek istemiyorum. Hayatımda olmasa bile yanımda olsun istiyorum... doğru mu yapıyorum?

Artık kimseyi kaybetmek istemiyorum. Hayatımda olmasa bile yanımda olsun istiyorum...
Artık kimseyi kaybetmek istemiyorum. Hayatımda olmasa bile yanımda olsun istiyorum... doğru mu yapıyorum?
Cevapla