Arkadaşım kankam dediğim kişiden hoşlanıyorum. Sanırım oda aynı şekilde?

Aynı arkadaş grubu içerisinde takılıyoruz.Üniv. 2deyiz. Geçen seneden beri birbirimizi tanıyoruz. Son zamanlarda ona karşı bişeyler hissetmeye başladım. Normalden mesajlar atıyor. Diğer kız arkadaşlarımla pek konuşmuuyor. Baya efendi bir insan. Dertlerine ortak olmuşluğum var. Ama ben böyle imkansız birşeyin içine düşmek istemiyorum.Çünkü aynı ortamdayız. Birşey olsa aramızda sonra anlaşamasak arkadaş grubumuzdan ya o farklı takılcak ya da ben. Böyle söylemeden öleyim mi:( ? Napabilirim çok değişik bir durumun içindeyim
Arkadaşım kankam dediğim kişiden hoşlanıyorum. Sanırım oda aynı şekilde?
Cevapla