Tombul kızları çekici buluyor musunuz?

Balık etliden halliceyim, ama şişman ya da obez de değilim. Öyle sarkık yağ tulumu bişey düşünmeyin. Kıvrımları düzgün sıkı bir cildim var. 40-42 beden. Chubby diyebiliriz ingilizce karşılığı. Sizce böyle kadınlar çekici midir? Herkes zayıflasan taş olursun, zayıfla daha gelinlik giyeceksin, bu tiple zor bulursun birini vs. diyor ama illaki sıfır beden mi olalım güzel olmak için. Erkeklerin yorumunu daha merak ediyorum ama kızlar da cevaplayabilir tabi ki. Not: sapıkça yorumlar olmasın lütfen gereksiz mesajları önlemek için gizli soruyorum.
Tombul kızları çekici buluyor musunuz?
Cevapla