erkek arkadaşımla kavga ettik aslında ben haklıyken ufak bir hatamdan dolayı üstte çıktı ve 20 gündür doru durist konuşmuyruz geçen gün aradım sana hala kızgınım zamana bırakalım dedi
sizce niyeti ne olabilir?
sizce niyeti ne olabilir?
Zamana bırakmak iyidir ilişkinin bunalım dönemleri olabilir taraflar nefes almak isteyebilir sağlıklı düşünmek açısından ara vermek bazen ilişkiyi kurtarabilir tabi toplum psikolojimizde bu zihinlere farklı yansımıştır ayrıca ayrılmak isteyen bir erkek bunu söyler zaten
içime su serptiniz :)
Belki başkasını arıyordur belkide zamana bırakmıştır onun karakterini sen bizden iyi biliyosundur. Kişiye göre değişir bu durum
teşekkürler objektif bakabildiğin için..
Ayrılmak için bahane arıyo olabilir sende salla ya bırak bitirmek istiyosa bitirsin ara verelim demek bitirmek ilerde dönmeye yüzüm olsun diye kibarca ayrılmak
evet zamana bırakın bu aradadeğerlendirmesi gerekenleri değerlendirsin olursa sana güle güle olmazsa olana kadar şans verir ;)
Cevap
16Cevap
aynen öyle zamana bırakmak demek ayrılmayı istemekle eş değerdir.
zamana bırakın bence. yeni birisini bulsun, zaman ver ona.
Hahahha :D
@Nickim-kocaya-kaçtı gülme kız :D
Bu erkeklerin kendilerini sevmediklerini nasıl goremiyorlar ki? Bu yüzden gülüyorum. Seven erkek belli oluyor zaten kasmanin anlami yok :)
@Nickim-kocaya-kaçtı konunun içeriğini bilmeden yorum yapmak kolay tabi bende önyargılı insanları anlamayıorum.. ayrıca oyle olsa dahi gülüncek bir şey yok herkesin başına gelebilir ;))
@Nickim-kocaya-kaçtı e amacımızda bunu anlatmak. umarım anlar
Aslında verilen cevap komik gelmişti yoksa amacim iliskindeki kötü gidişata gulmek değil. bir erkekleyken cok boyutlu dusunmelisin. Senin ufak hatanla seni haksiz konuma dusuren erkek dusuncesizdir. Bu durumu uzatip ara vermeyi istemesi de aradaki bir seylerin koptugu anlamina gelir. Ya o anlayissiz biri ya siz anlasamiyorsunuz. Onunla gelecek dusunebildigin bir erkekse işler baska ama bugun bunu yapan yarin seni cocuklarinla ortada da birakir. Neyse bu uc bir ornekti ama bence o cocukla senden bisi olmaz
@Nickim-kocaya-kaçtı şimdi daha iyi anladım ama insanlar bu tür sorulara cvp verirken genelde kendi yaşadıklarından da pay çıkarıp yorum yapabiliyor ama durum oyle de olmayabiliyor bazen..
benim 1,5 yıllık ilşkim ve aşık oldugum insan farklı şehirlerde yaşıyoruz yanına gidip süpriz yapıyım demiştim oda o hafta sınava girecekmiş görüşmedik bende sınava girmeden aradım ağladım bir kaç laf soyledim bu yüzden kızgınmış ama bunun altında art niyet yoktu geçen aradım hala kızgınım ne kadar sürecek bu dedim zamana bıraklaım zamanla dedi durum bu.. ben şimdi nasıl davranmalıyım bilmiyorum
Kinci biri demek ki. Benim kizginligim 20 gunu birak 20 dk surmuyor :) Elbette kendi ilişkilerimden yola çıktım. Beni sevmediklerini de kabul ediyorum ama ben de onlari sevmedim. Kisacasi sen sevdikten sonra onun da seni sevdigine emin olduktan sonra onunuzde bir engel yok. Yapman gereken sey o konuyu acmamak ve unutmasini saglamak. Üzerine gitme. Zaten seviyosa o sana tekrardan eskisi gibi olur
@Nickim-kocaya-kaçtı işte ben seviyorum ama onun boyle davranması beni sevmiyormu da bu konuyu abartıyo bahane edıyor dedirtiyo yok üstüne gitmiyorum hatta kapatalım diyorum sonuçta bende kırıldım ama bu kadar uzatmadımm.. bu hafta onun yaşadığı yere gidicem doktora onada mesaj atmayı düşünüyorum gelicem diye ama kafamda toparlayamıyorum i türlü ne yazıyım diye :(
Gidecegini söyle görüşmek istediğini de soyle gorusurse yuz yuze anlarsin bu dediklerini. Görüşmek istemezse de istee o zaman vardir bir sıkıntı. Sen de ona göre davranirsin.
@Nickim-kocaya-kaçtı bende oyle düşünoyurm teşekkürler..
Kanka senden sıkıldım yedekte kal birini bulamazsam dönerim diyo kzksks
evet araya soğukluk girse daha kolay olur gbi düşünüyo aklı sıra
Meali:yeni birini bulduysam buldum bulamadıysam sana geri dönerim
Zamana bırakalım ara verelim olmaz bir ilişkide...
Maç mı oynuyoruz? :O
Evet senden daha iyisini bulursa tekmeyı vuracak sana. Birini bulamazsa bilki geri dönecek. Ama sevdiği için değil. Yalnız kaldığı için
Kiz ya da erkek farketmez. Bu film degil ki reklam arasi veriksin. Buyuk ihtimal ayrilir.
Bitmiş.. Birini bulamazsa döner sana..
90 dakika bitmis 4 dakika uzatma vermis hakem gibi
tabiki sevgi emek ister zamana bırakılmaz
evet kanka bırak gitsin
İstmiyorfur bunalima gormsitir
Yeni sevgili ariyodur
Seni sewmiyo gecmis olsn
Senden emin değildir
Ayrılık başkası da olabilir hayatında
Bilemiyorum 🤒
Büyük ihtimalle.
Aynen öyle
Biraz öyle
ayrıla bilir senle
Ayrıl sevmiyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar