Anketli Soru. Sizce geyler mi yoksa lezbiyenler mi partnerlerine daha sadık (Türkiye olarak düşünmeyin)?
Geyler
Lezbiyenler

Her ikiside
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Gay ne ya.. Allah aşkına böyle şeyleri paylaşmak bile sormak bile hatta düşünmek bile gereksiz ve iğrenç birşey.. Böyle böyle normalmiş düşüncesi uyanıyor. Vah vah ülkeme ne hale geliyoruz yahu..
Homofobik' !!
Yav he he
Aman çokta kafama taktım sanki hıh
Takmadım ve söyleyecek bir şeyim yok
Gayler sadık. Yerim gayleri ya, erkek olsam gay olurdum adfgsad
cf.kizlarsoruyor.com/.../...-a3fa-d4e50b391112.jpg
Lezlere salya akıtıp gaylere laf atanları gebertesim geliyor. Çocuklar seksi diye kıskanıyolar
49.media.tumblr.com/.../...eaxflQ1rvfb5vo1_500.gif
Bende geyleri yerim💋
Haha çaak :D
Aynen benimde gebertesim geliyor. Kıskanç şeyler nolucak
😀😀😀😀
@Ponchik Lan lezler neyse diyip gaylere laf atmışsın. Kızların altına yatmış kızla beraber olur musun lan sen?
@Ponchik sana ne istediğimizi yaparız
@Ponchik Aynı mk, kafamı attırma benim, seksi işte kıskanıyosunuz çok seksiler oh canıma değsin gay ve biseks erkekler çok seksi
Bence Gay Lezbiyenle alakası yok bunun karakterle alakası var
Cevap
6Cevap
lezleri bilmemde geyler gebersin mk
Sen Çok yaşa
G. eber
Niye silicekmişim biseksüelim
Yav he he
ikiside lanet bişey , ikisinide lanetliyorum
Bende seni lanetliyorum
Lezler neysede gayler igrenc ak
Sensin iğrenç
Kiz olsam lez olurdum net
Bende erkek olsam gey olurdum
Sana ıykkk diyorum sadece
Bende sana ıykkkk diyorum hadi kışt kışt
😝😝😝
tanıyamadım ben bunları
Lezbiyenler
Lezler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar