Keşke ses kaydedebilseydim, size bir çırpıda anlatırdım her şeyi
Ama şunu bilin ki bendeki öyle bir hüzün-muş ki "O kadar çok üzülmek ki üzüldüğünün farkına varmak için bile zamana ihtiyacı olmak" Bu sözü yazdırdı bana bu durum. Yani mutluluğa sıra gelene kadar ömrüm bitebilir diyorum. Hani ben bugüne kadar bir gol kadar kirlenmişim sanıyordum fakat bu hüzün benim okyanusumun bir köyüymüş. Ben de okyanusun dibindeki tüm pislikleri yani kırgınlıkları, hüzünleri temizlediğim için seviniyordum halbuki bir Pasifik Okyanusu düşünün, o kadar hüzün varmış içimde. Bu gece bunu fark ettim, fark etmem ile korkunun içimi salması bir oldu çünkü ben benle olacak kadınlara ancak hüzün verebilirim diyorum. Acaba yanılıyor muyum? Yoksa gerçekler bunlar mı? Bu kırgınlıklar kendi emeğim ile temizlemeye kalksam ömür boyu sürer diyorum size yani ömür boyu bir kadın işte (ye) meyeceğim demek oluyor bu, ben bunu istemiyorum arkadaşlar ya! Ona beni terk eden o aptal insana kızmak istemiyorum, ne kadar aptalca bir şey yaptığını, en azından daha asla kırıklar gidebileceğini düşünemeyen o insan, sevgili olmak istemediğim ve aşık olduğum. Yoksa ben saçmalıyor muyum? Yeni biri geldiği zaman okyanustaki her şey temizlenir mi, kırgınlıklarım bir anda tertemiz olabilir mi? Olursa bu bir mucize midir yoksa herkesin başarabileceği bur şey midir? Hani derler ya bazı erkekler sizle tanışmak istemiyor değillerdir, sadece onları anlamaya çalışın; kırgınlıkları vardır.
Ama şunu bilin ki bendeki öyle bir hüzün-muş ki "O kadar çok üzülmek ki üzüldüğünün farkına varmak için bile zamana ihtiyacı olmak" Bu sözü yazdırdı bana bu durum. Yani mutluluğa sıra gelene kadar ömrüm bitebilir diyorum. Hani ben bugüne kadar bir gol kadar kirlenmişim sanıyordum fakat bu hüzün benim okyanusumun bir köyüymüş. Ben de okyanusun dibindeki tüm pislikleri yani kırgınlıkları, hüzünleri temizlediğim için seviniyordum halbuki bir Pasifik Okyanusu düşünün, o kadar hüzün varmış içimde. Bu gece bunu fark ettim, fark etmem ile korkunun içimi salması bir oldu çünkü ben benle olacak kadınlara ancak hüzün verebilirim diyorum. Acaba yanılıyor muyum? Yoksa gerçekler bunlar mı? Bu kırgınlıklar kendi emeğim ile temizlemeye kalksam ömür boyu sürer diyorum size yani ömür boyu bir kadın işte (ye) meyeceğim demek oluyor bu, ben bunu istemiyorum arkadaşlar ya! Ona beni terk eden o aptal insana kızmak istemiyorum, ne kadar aptalca bir şey yaptığını, en azından daha asla kırıklar gidebileceğini düşünemeyen o insan, sevgili olmak istemediğim ve aşık olduğum. Yoksa ben saçmalıyor muyum? Yeni biri geldiği zaman okyanustaki her şey temizlenir mi, kırgınlıklarım bir anda tertemiz olabilir mi? Olursa bu bir mucize midir yoksa herkesin başarabileceği bur şey midir? Hani derler ya bazı erkekler sizle tanışmak istemiyor değillerdir, sadece onları anlamaya çalışın; kırgınlıkları vardır.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar