Kopamıyorum senden sana karşı zaafım var diyen erkek aşıkmı yani?

4 yıldan beri bir arkadaşım var fakat ikimizde boş değilmişiz daha bu sene anladık kendimizi hep kandırmışız kardeş ayağına yatarsk en azından ben daha yeni anladım dürüstce söyledim fakat o başta pek inanamadı asla sevgili olalım demedim dememde sadece bilsin istedim yoksa hergün boş yazışmak nere kadar. Aramızda sürekli kavgalar oluyo bu yüzden uzak kalmayı tercih ediyorum onun beni sevdiğine inanmıyorum bana tek dediği şey senden kopamıyorum sana karşı zaafım var. Ama bir yandanda yemin ediyo beni sevmediğine nasıl iş bu abiii kurtarın beni :))
Kopamıyorum senden sana karşı zaafım var diyen erkek aşıkmı yani?
Cevapla