farklı farklı, ama hep aynı renk. siyah..
siyah tşört.. siyah pantolon veya şort... ve siyah ayakkabı ... sürekli.
siyah tşört.. siyah pantolon veya şort... ve siyah ayakkabı ... sürekli.
eski patronum sürekli siyah giyer .halende giymeye devam eder .renkli giymeye alışkın bir insan değil .giysede yine koyu yenller tercih eder .bazen bende siyah ağırlıklı giyinmeyi tercih ederim .seçenekler az olduğu zaman siyah kıyafet kurtarıcı renk olarak görülür .
ulan buda pis pasaklı ellam habire siyah siyah..kir pis görünmesin diye bu kadarda olmazki amk..
evet ikincisine yakın..
bence bir insana en çok siyah yakışıyor ne o öyle tavus kuşu gibi renkli renkli :D
siyah asil renktir..
siyahını sevdiğimin adamı derim..
Cevap
25Cevap
Aynı kıyafetleri temiz giyen bir insan için bir şey düşünmem, özellikle sürekli siyah renk giyiyorsa kilolu ve özgüvensiz olduğunu düşünürüm.
fit ve konuşkan.. :)
hislerinhe saygı duyarım :D
Siyah candır :) Ben de siyah giyinmeyi severim ama her gün değil tabii :) Siyah çok özel bir renktir. Kötü gözle bakma ve sebebini sor.
yok hep göz kırpıyorum zaten aynadakine ;)
Karamsar-marjinal olduğunu anlarım, ama bazılarında da hoş duruyor genelleme yapıp renge göre karar vermemek lazım. Bence kızlara herşey yakışıyor, yeter ki yerinde ve uyumlu giyinsinler. :)
einstein gibi adam derim. einstein kafası karışmasın diye tek renk giyiyormuş :D
hahahh :D
Sen de onun kayıp kızı mısın
böyle konuları umuma açık yerlerde konuşmuyoruz :d
Umuma kapalı yerlerde de konusurum ben
ıyyy ne öyle karalaramı bağladı kim giyiyosa hergün artık :D ben şahsen renk renk giyinmeyi sewerim..
en sevdiği renktir kendine yakıştığını düşündüğü için düşünürüm
Kilo kompleksi olduğunu veya yasta olduğunu düşünürüm.
Oh mis kombin derdi yok, ne giycem ben yhaaa sıkıntısı yok :D
Koyu renk seven biridir.Eminim aynı renk ve modelden çok kıyafeti vardır ama siz onu hepa aynı şeyi giyiyor diye düşünürsünüz.
tarzi oyle derim..shik giyiniyosa neden bisey diyi ki
Sinan Çetin, Cem Yılmaz, Mustafa Erdoğan, Neslihan Yargıcı ve Bilgin Gökberk bu kişilerde hep siyah giyiyor.
Mahallede bir kız vardı hem aynı pijamayı giyiyordu evlendi gitti kurtulduk pijama çürüyecekti kıçında.
hep aynı kıyafeti giymek ayrı, hep aynı rengi giymek ayrı
arada değişik renkler giy millet hem aynı şeyi giyiyor sanar
sürekli aynı rengi giyen sen mi oluyorsun gizli kullanıcı .p
siyah giyiyorsa gizemli.kendini göstermek istemeyen biri diye düşünürüm
en sevdiği renk siyah derim ya da kendine siyahı çok yakıştırıyor derim :)
başka kıyafetinin olmadığını,o renge takıntısı olduğunu,ruh haliyle bağdaştırdığını vs vs vs...
siyahı seviyor diye dğşğnğyorum :) altında illa birşey aramaya gerek yok...
Hiçbir şey. kendi tercihi,beni ilgilendirmez.Farklılık güzeldir.
benim o.. renk sevdası işte ne yapalım imza gibi birşey
Kendine yakıştırıyodur altında başka bir sebep arama bence =)
aslında beyaz giyiyorsa ailesiyle yaşıyordur. renkli ve siyah giyiyorsa bekardır :))
Bordo ve laci giyerim genelde. Kimin ne dusundugu umrumda degil, ben de bisi dusunmem.
Bence cok zevklisin, guzel renkler
bayıcı olduğunu düşünürüm
bi dönem ben de öyleydim :D
kiyafet hediye ederdim. :-)
hahah :D
kendince bir tarz yaratmaya uğraşıyor derim.
siyaha aşık oldugunu düsünürüm.
o rengi sevdgni dşnrm
Sıkıcı. Renk katmak lazim biraz :)
siyahsa satanis derim )
Tek kelimeyle takıntılı.
siyahı çok seviyor herhalde diye düşünürüm...
Renksiz der, geçerim ne diyeyim allama.
o rengi çok sevdiğindendir.
Ben de öyleyim.Bakalım ne düşünüyolarmış.5 yıldızz
birşey düşünmem kendi zevkidir der geçerim
kendine yakıştırıyodur giyiyodur derimm
siyah giyiyorsa asil olduğunu düşünürüm
Gothic mi bu kisi ?
Çok mu kilolu?
zayıf .. gayet zayıf
Takıntılı kesin derim
bayar yani
satanist :)
ııı ııh
karamsar kişilik.
değişikliğe karşı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar