Kızlar siz siz olun sevgilinize makyajsiz halinizlede görünün ki böyle durumla karşılaşmayı 😊
https://m.youtube.com/watch?v=kPoDcwFMY5U#
https://m.youtube.com/watch?v=kPoDcwFMY5U#
Ilk buluşma ilk izlenimdir ilk izlenimde onu etkilemelisin makyaj şart. Ama diğer buluşmaları sürekli makyaj yapma hatta karşısına pijamayla bile çıkabilecek kadar rahat ol adam senin her halini görüp öyle sevsin
Hiç makyaj yapmıyorum güzelliğimi baltalamanın anlamı yok
makyajlı giderler tabiki evlenince görürsün gerçek yüzünü anca :D
Maskesiz sevgili candır.
Cevap
1Cevap
O ankş moduma merde buluştuğuma göre değişir ya ama normalde de Abartmam zaten bir rimel çok koyu olmayan bir ruj yetiyo çok nadir eyeliner
Ben günlük hayatta da makyaj kullanmadığım için makyajsız giderdim. Hem beni beğenen böyle beğensin, başkası için kendimi olduğumdan farklı gösteremem.
Makyajlı gidiyordum ama ağır bir makyaj değil onu önemsediğimi hissedecek şekilde. Makyajsız halimi biliyordu zaten
@Matmazelcandy makyajla olmuo önem hissetrmk kardeşim. sarılmak öpmek. aşk sözcükleri. parka oturalım paran gitmesin. simit iyelim. yeterki gözlerine bakim gibi konuşmalar daha etkilidir kardeşim yanlışın var.
@Pembişciikkk onları da yaptık. Merak etme.. Daha fazlasını belki anlatmak istemem 😊
@Matmazelcandy banane fazlasından. ben sadece ii niyetimle kırmadan sana belirtmek istedim yapmadın demedim ki kardeş :) ayrıca fazlası olduu için seni bir erkeğin sevmesi hoş değil.
@Pembişciikkk fazlası derken ne anladın 😄 ben destek olma çok sevme onu üzmemeyr çalışma anlamında demiştim
ben bişey demedim kardeş :) @Matmazelcandy sadece normal yazdım.
Makyaj zaten boyayla sivanmak bir nevi. Tabiki bakimli ve hos gorunmek icin bir kac püf noktasi olur... ama kendimi degistirmem..
En fazla yaptığım makyaj rimel eyeliner. Boyalarla aram yok :D
Orta halli bir şekilde giderim. Abartıp tanınmaz hale gelmeye gerek yok. :)
makyajdan kastın buysa ben hic yapmıyorum sayılr zaten sdlfkdsşlksdf
Her zamanki halimle giderim illaki insan daha bir özenir de full makyaj zaten normalde de kullanmam.
Ben makyaj yapmayi biraktigim icin dogal olarak makyajsiz giderdim :)
Makyajlı giderim. Çirkin olduğumu görüp soğumasın sonuçta
Her halimle giderdim yani mesala bugun giyinir suslenir giderim ama arada topuz sacla da giderim zaten fondoten kullanmiyorum 😊
Adam beni makyajla görse tanımaz heralde :)
makyajsız.4 sene makyaj yapmadım ama bitti ilişki:DDDD
Makyajsiz bakkala gitmem
Hep makyajsız gitmişimdir.
Makyajsiz gel derse hic cekinmeden giderim.
Makyajsızda giderim ki gidilmesi gerek 😂
Biraz makyaj yaparım 😊
Güzel görünmek isterim makyajlı giderim
makyajlı gidince çokmu güzel olduğunu zannediosun? ya da makyajlı olunca bakımlı olduğunumu zannediosun? ne kadar saçma.
Evet kendimi daha güzel hissediyorum. bazen sivilce çıkıyor onları kapatıyorum.. yorugunmluktn olan gözaltı morluklarimi. Biraz bronzer sürüyorum mesela güneşe çıkmış gibi görünmek için dudaklarimi parlatiyorum ıslak dursun diye gözlerim gUzel biraz kalem ile vurguluyorum. Evet kendimi daha güzel hissediyorum makyaj yapınca ama bakım ayrı birsey temizlik ile alakali evet aynı zamanda bakimliyim
ama sen bu değilsinki. neden buna ihtiyaç duyuyosun? makyaj yapınca güzel olduğunu zannediosun çirkinliğini böyle kapatamazsın ki. çirkin olsanda güzel olsanda seven sevmiş beenmiş nedir bu çaba saçma sapan?
@Pembişciikkk böyle dolarnirsiniz ortada ne kadar boyalı bebek varsa gözünüz onlara kayar. Yok doğal kız candır falan bırakın bunları ya
Genelde hafif makyaj taraftariyim
makyajsız.
Makyajsız gitsinler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar