Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
napıyon la yalnız kaldım sana geliyim dedim biraz vakit geçirek gitcem geri
😀bir iki kere de yapmiyorlar belli araliklarla tekrar yapiyorlar
ajdna :D çünkü özürlüler
😅😂sıkıntıları var
:D :D yani
ahhaah aynen merak edıyorum bende. Benimkide öyle yapıyor. :D
Boşta biraz biraz vakit geçirmek isteyen erkek modeli
Seni unutacak birini bulamamış demek...
Cevap
2Cevap
muhabbet bulamamış öyle yapıyorlar :D
Sende ona? yolla bakalım, neymiş anlamı ;)
Beni ara diyor
sen yazasınm diye
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar