Aldatmak insanın kendi sorunudur kendi istemiştir. Kimse kimseye zorla bişey yaptıramaz. Aldatmak yerine ayrılmayı deneyip başka bir hayat kurmak lazm. Bende zamanında aldattım pişman değilim sonuçta kimse boğazım Bıçak dayamadı aldatmam için.
bahaneye pek ihtyaç duymadım... çünkü ipler iletişim kopmuşsa insanların başkalarına yönelmesi doğaldır... mutsuz olduğu yerden uzaklaşıp mutlu olacağı yerler aramaya başlarlar...
Aldatan insan nasıl bahane bulur gerçekten bilemem bilmekte istemem, bunun cevabını aldatan birinden duyman daha mantıklı diyecem ama aynı yatağını paylaştığı bir insanı aldatan kişi sana ne kadar dürüst davranır onu da bilemem :)
aldatmaların %80 erkeklerin suçu olduğu zaten kesin birşey ama %20 kadınların payı da var bu işin içinde olaydan olaya kişiden kişiye göre değişir ama kadınlar da özeleştiri yapmayı bilsin biraz
Gönül eğlendirdim asıl sevdiğim sensin der. Şeytana uydum affet der. O aralar kafam karışıktı o yüzden aldattım ama aklım başıma geldi der. Ama aldatmanın bahanesi fazla olmuyor maalesef
En İyi Cevaplar