Sevgilim bana her dakika seninle konusmak zorunda mıyım dedi onu seviyorum ne yapmaliyim?

Arkadaslar öncelikle merhaba. Sevgilimle yaklaşık 2 yıldir ilişkimiz var her sey cok guzeldi benimle cok ciddiydi ayrı yerlerde okuyoruz guven problemimiz asla yok ancak artik benimle fazla konusmuyor aramalarima cevap cok nadir veriyor dun gece de mesajlasirken ona cok yazmadigim halde "seninle her dakika konuşmak zorunda degilim" dedi onu da sıkmam istemiyorum okadar kirildim ki onu uzecek bir sey de yapmadim geçen hafta yanima geldi ''ayriligi dusunelim bir hafta dedi arkadas kalabiliriz" dedi anlayamıyorum neden degisti sizce ve de ne yapmaliyim onu kazanmak icin tekrar. Simdiden Teşekkürler arkadaşlar...
Sevgilim bana her dakika seninle konusmak zorunda mıyım dedi onu seviyorum ne yapmaliyim?
Cevapla