Eskiden erkek arkadaşımın sürekli hesap sormadından rahatsız olurdum tatile ailemle gittigim halde bile neden gittin gibisinden çok kızmıştı aglatmıştı onu uyarmıştım çok aşıra kaçmadan söyle diye oda şimdi hiçbir şeyi umursamıyo önceden nereye gidersem hesap sorar şimdi ise nereye gidersen git diyo hiç umursamıyo diyincede sen istedin böyle olmasını diyo böyle oluncada kendimi degersiz hissediyorum sizce ne yapmalıyım?
AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Boşver sende umursama kaçan kovalanr
Hayır umursamasından darlanırdım şimdi umursamamasından darlanıyorum ne yapacagımı şaşırdım. suçlu ben oldm
Tamam sende falanda bile fark ettirmeyecen keyfine bakacan sana ders vermeye calisiyordr
nasıl biliyorsan öyle yap de değer vermekdemi suç
Cope at kendini.
Öldüreyim bence aşk ne lanet bişey miş ya
Senin gibi kizi fark ettigim an diyalogumu kesiyorum. Fazla bile konusmus ama ileride pisman olup ayrilirsiniz zaten
Ne alaka naptım ki ben
@_KinG_ Sonuna kadar görüşünün arkasındayım helal olsun
@memo42 Kardeş, derler ya ne emmeye ne gömmeye tam O hesap :D
Hele son mesajında da bana '' Ne alaka naptım ki ben '' demez mi?
asdfagfsdf
O Kadar şey Dedikten Sonra Birde böyle tekrar nasıl düzeltirim diyorlar deli oluyorum böylelerine ya
@memo42
Nasıl düzeltebilirim demesi mi yoksa, ne yaptım ki ben diye sorgulaması mı sdfasdsagsd
Orijinal sarısın galiba :D
%100 :D
@memo42 sadece gülüyorum size olayı bilmeden sazan gibi atlayn anca
@memo42 Buyur kardeş, olayı bilmeden atılıyorsun ancak asdasgafdasd :D
:D evet olayı bilmiyoruz senin anlatığına göre :D %100 suçlusun
@memo42 suçlu degilim demiyorum ki ondaki hata daha büyük
@memo42 .
Soran arkadaşım, hata başlı başına senin, buna emin ol.
Erkek dayanısması gibi düşünme, bahsettiklerin hepsini objektif bakıyorum.
1. Bundan rahatsızsan neden bilrliktesin
2. Madem yapıyorsun, neden dır dır ediyorsun
3. Dır dır edeceksen hiç yapma
4. Sonra öyle davranınca böyle böyle yapınca söyle gibi olayı spagetti yapacagına sonuca bak, ne bekliyorsun, ne istiyorsun?
Yoksa sende mi bilmiyorsun da farıknda mı degilsin?
Rica ediyorum, biraz düşünerek hareket edeilim
Bir Erkeği Kırmak Zordur Ama Kırdıysan Geri Dönüşü Yoktur Emin Ol
İstersen anlatayım arkadaşım benim rahatsızlıgımdan dolayı ailem şehir dışına gönderdi ve bunu istemedi bana saatlerce hakaret yagdırdı aglattıve ayrılmak istedi bende btirmek istiyosa ne diyim dedim ama bir saat sonra köpek gibi pişman oldu ayrılmayalım dedi bende sırf sevdigimden bişey diyemedim, sadecr bu kadar üstüme gitme dedim oda tamam dedi ondan sonra olay işte karışık. olayı bilmedwn yargılamayın
Ve asla ben ona dırdır etmem hep altan alan biriyim hatasızım demiyorum ama büyük suç onda
hakaret yağdıran biriylede devam ediyorsan yine suçlusun kendini ezdirmişin
@memo42 aniden patlayıp sönen birisi alıştım artık kendide pişman oluyor sonra o patlarken bende gerekn cevabı veriyorum kardeşm sevmesem bir dk bile durmam.
@memo42 can zaten önceki yorumda yazdıgım maddeleri oku, şayet kabul edemiyorsa, hatta hakarete kadar yürüdüyse saygı bitmiştir. Yaptgı yine kendi hatalı soran..
Soran şunu unutuyor, hayatta ilk önce hatayı kendince arayacaksın, kendini düzelteceksin şayet sen düzgün olmana ragmen işler aksi gidiyorsa orada sorun var
Sevgi Değil Bunun adı kişiliğine karakterine hakaret geliyorsa bunun hiç bir açıklaması yoktur çünkü senin kendine saygın yoktur bir kere kendine saygın olmadıktan sonra başkalarına saygı duyamazsın @_KinG_ bu konuda bak çok doğru konuşuyor sana
Benim hatam onu çok sevmek onunda sevdigine inanıyorum evet bazen agır kelimeler kullanıyor ama istemeyerek zaten sevmeswm katlanmazdm
Bunun adına lütfen sevgi deme seven biri sevdiğine nasıl hakaret eder de onu aşağılar ya hangi mahlukat yapar bunu sen bana kalırsa bir erkek olarak açık ve net söylüyorum bir mecburiyetten dolayı katlanıyorsun başka bir açıklama göremiyorum kendisine saygısı olan bri için
@memo42 mecburiyetten niye katlanayım bir sebep yok ortada seviyorum hemde çok yoksa bitirirdim valla kişiligime hakaret etmezde küfür eder bagırır çagırır sonra pişman olur özür diler yapısı çok farklı herkese karşı
sana soruyorum bir erkek olarak evlendiğinde çocuklarının karşısında böyle yaptığını düşünürmüsün o çocuklardan nasıl doğru bir gelişim veya ne bileyim nasıl doğru psikoloji bekleyebilirsin ben beklemezdim
@memo42 Kardeş yaşından olgun konusuyorsun.
Sorun yok, zaten bu şekilde oluyorlar sonra aldatılınca aldatı, dövülünce dövdü, vurunca vurdu diyorlar. Nasıl ki bunlar ayıpsa, senin yaptıkların da dogru degil.
Bunları büyüüynce anlayacaksın soran, ileride pişman olacagın şeyler yapma
Çok Doğru Diyor King Bence aklını başına toplamalısın sevgi karın doyurmuyor
Pişman olacagım bişey yapmam zaten sürmüyosa sevsemde bırakırım yapacak bişey yok evlenmeye daha çok oldugundan zamana bırakıyorum
Umarım Mutlu Olursun bizim görüşlerimizin hepsi bu yönde kararı verecek olan sensin biz sadece sana yardım etmek için görüş attık 1 gün belki daha kısa süre sonra bizim yorumlarımızı bile belki unutacaksın ama şunu unutma dediğimiz gibi hiç birşey saygıdan önemli değil
Zamanı boşa harcamak, yanlış harcamaktan iyidir.
Sen yanlıs olanı seçme belki iyi şeylerle karsılasırsın
@memo42 aynen saygı olmadan bir ilişki yürümez. öyle bişey olursa sevsem bile gerekirse ayrılırım. sizde baştan beri suçsuzum demiyorum ama beni %100 suçlu bulup dalga geçer gibi konuşmanızda bir saygısızlıktır.
Dalga geçmek olarak algılamış olabilirsin doğrudur Ama Bir Soruyu sorarken açıklık getirmez isen senin için böyle sıkıntılar doğabiliyor değil mi?
Ki memoya ilaveten sen bunu savundugun için hala aslında komik pozisyondasın..
Bu şekilde bişreyin adı ilşiki sevgi olamaz, yanlıs yapıyorsun.
@memo42 uzatmak istemedim malum öyle olunca okunmuyor. Bişeyi bilmeden de yargısız infaz yapılmaz
senin yazdığına göre yorumlar gelir uzun olursada gerçekten cevaplamak isteyen arkadaşlar soruya görüş yaparlar kısa yazmana rağmen bile 3 görüş yani sen düşün kimse bunları umursamıyor artık
Neyi savuncagımı kimseye soracak degilim. komik duruma düşmek için senin gibi dalga geçmek olsa gerek
İstediğin Kadar Savunmaya Geçebilirsin Bunlarada Dalga Diyebilirsin ilerde bunun acısını biz değil sen çekeceksin iyi geceler
@memo42 umursayanlar yazsın o zaman yapacak bişey yok
@memo42 birader, ne oluyor saldırı moduna geçti abla?
bende anlamadım @_KinG_ sanırım gerçekler acıtır diye boşuna dememişler :)
@memo42 Birader, dalgaya vurduk salladık olmadı, ciddiye aldık yine olmadı..
Erkek arkasının yaşadıgı şeyi Şu an anlayabiliyor musun memo?
@memo42 canım ben herşeyin farkındayım tanısaydın hiç böyle konuşmazdınız. Bunu saldırı modu diyosan daha saldırı modunu görmemişsindir
Oldukça iyi anlıyorum bir hali bir halini tutmuyor dalga geçince dalga diyorlar ciddiye alıp 2 kelam ediyoruz bu sefer adam yerine koymuyor
Biz Doğru İnsanlarla konuşmaya özen gösteriyoruz genel olarak ondan böyle saldırı modlarından uzağız afedersin
@memo42 o zaman düzgün insanlara akıl verin de yararlansınlar
Yaşadıkların herşeyin farındaysan soruda böyle ne yapayım ne edeyim diye sormazdın..
Başta dalgaya aldık saçmaydı, sonra adam gibi @memo42 ile seni dinledik ve paylastık.
Ne oldu şimdi düşman mı olduk?
Ne birazdan da küfür yazıp engel mi atacaksin?
@_KinG_ ben cevap vermeyi yeğlemiyorum artık böyle insanlar sinirimi bozuyor
Hayatta en son yapacagım şeydir küfür başta dalga geçtiniz diye tersledim. evet farkındayım sadece emin olmak istedim
@memo42 2 erkek bir kızın üstüne gitmez ama
tamam affedersin üzgünüm
Üstüne gitmek degil bunu dertleşmek veya sohbet olarak adledebilrsin..
Kötü niyet içermiyor
@memo42 bende kırdıysam kusura bakma
Benim canım o kadar yanıyor ki biri birazda olsa üstüme gelse dayanamıyorum artık k. bakma
ben kırılmam problem değil bu arada etiketlerin olmuyor :D
@memo42 bilmiyorum zaten karıştı konuşmalar anlamadım
bak artık sende itiraf ediyorsun canının yandığını ama dayanıyorsun garip cidden
@memo42 farkettigim için ben çagırıyorum seni kardeşim :)
Bunu arkadaş sohbeti gibi görmelisin, kendince nasihat alabilrsin.
Yanlış bir niyet ibarındırmıyor. Bak memo bile 20li yaşlarda muhtemelen ama ne kadar olgun konusuyor.
Biraz kıyas veya tartıya koy, küfür argo hiç hoş şeyler degil hele ki kadına..
@memo42 ben yaşadıklarımdan dolayı canım yanıyo dedim. Sevgilim olan insan da canavar degil yani
Yaşananlar Ve Yaşanacaklar Olarak 2 Kefeye Koymuş Olsak Emin Ol Yaşananları Seçerdin Geleceğin Bize Ne Getirdiğini bilemiceğimiz için geçmişe takılarak veya canımızı yakan şeylere takılarak yaşıyamayız biz insanız insanlar yoluna devam eder arkasına bakmazlar
Bende 20 yaşındayım. Bunun yaşla alakası yok sananda küfürlü konuşmuşum sanki ben baştaki dalganıza sinirlendim o kadar sadece hakaret etmedim
Kıyas konusu sen ile @memo42 demek istememiştim, yanıs kimsleri kıyasladın soran..
Umarım hayat sana güzellikleri getirirken büyük acıları alıp götürür, saglıklar dilerim.
Hayatının sana güzellikler getirmesi ümidiyle
@memo42 @_KinG_ sagolun sizinde
@memo42 kardeş bize de böyle kızlardan uzak, saglık huzur ve mutluluklar dileyelim birbirimize..
asdagasda şaka yaptım soran, hemen kılıç çekmiyoruz degil mi
Ehehe Değerimizi Bilecek İnsanlarla Karşılaşmak Ümidiyle Hepimiz İçin Sevgi Var Oldukça İnsanlık Yücelecektir