Biri var rüyalarımı süsleyen.. ama ne bir adım atabiliyorum, ne geri gidebiliyorum?

Arkadaslar oncelikle 20 yasindayim.. oyle bir sevda düştü ki gönlüme öyle böyle değil. Rüyalar da görmekten tutunda uzaklara dalmalara kadar. Nereye gidersem gideyim aklımdan çıkmayan bir hastalığa dönüştü benimkisi. Kendisiyle tek ortak yönüm ilkokulda aynı okuldaydik hepsi bu. İnstagram da bulmuştum hesabını ekledim falan tanımış olucak o da ekledi saolsun. Dedim bişeyler yapmalıyım.. arkadaşların gazina da gelip kendisine uzun bir mesaj attim instagramdan böyle böyle diye. Hissettiğim herseyi yazdım (bide hayatımda ilk defa böyle birşey yapiyorum). Ama güzel bir şekilde açıkladım başka çarem yok diye malum aradaki mesafeler cok uzak. Heyecanla beklerken beklenen mesaj geldi.. cok sasirdigini oylece kalakaldigini söyledi önce eğitimini tamamlaması gerektiğini söyledi. Neden bilmiyorum böyle deyince daha da bir alevlendim. Hani derler ya Kız dediğin İstanbul gibi olmalı Fethi zor fatihi tek. Bide biliyorum yani kendiside, sevgiliymis falan böyle şeylerle işi yok doğru kişi için bekliyor. Bende öyle, ve gerçekten kendisine karşı cok buyuk bir saygım ve sevgim var. Ve ben bu konuda gerçekten ciddiyim bir ömür boyu hayatımı paylaşmak istediğim kadın söz konusu. Bir sonraki adimim ne olmalı? ne yapmalıyım? beni aydınlatırsanız ne mutlu bana..
Biri var rüyalarımı süsleyen.. ama ne bir adım atabiliyorum, ne geri gidebiliyorum?
Cevapla