Farklı şehirlerdeyiz. Son görülmesini açmasını söylemiştim ama açmamıştı. 18:16 civarında çıktı, birazdan dönücem dedi. Bu saate kadar hala mesaj atmadı ama whatsappa girmiş. Acaba beni çevrimiçi görmediği için mi yazmadı diye düşünüyorum. Normalde çevrimiçi görünce yazardı. O çıktıktan 1 saat sonra bende çıktım girmedim daha. Sinirlerim bozuldu. Napmalıyım sizce ?
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Sevgilimin wp'ta son görülmesi gizli. Ne zaman girdiğini görmek için uygulama indirdim. İndirmez olaydım (Resimli ) ?
Güvensizlik varsa bu ilişkiyi devam ettirmek mantıksız bence. Ayrıca bir sevgiliyle konuşcak sıklıkta girmemiş. Girip çıkmış sadece. Normal bir arkadaşıyla konuşuyordur sen çevrimiçi olmadığın için yazmıyordur.
1
3 Yorumla
Soran
+1 yıl
mesaj attı gece. Uzun bişe yazdı ( neden girmediğine dair açıklama yaptı ) altına da sen uyumuşsundur şimdi iyi geceler öptüm yazmıştı. Bende 2-3 dk sonra grşrz iyi geceler dedim. Girmedi sonra
psikopat_hatun diyorki : bak oda mantıklı ya :( başka türlü ispat olmazki çevrim içi olduğunda burda ne işin var hni uyuordun de cvp vermezse tkrar et cvp veren kdr snra nerden biliyosun derse içime doğmuştu öylesine yazmıştım atladın hmen de
Gece 00:19'da mesaj attı. Uzun bişe yazdı ( neden girmediğine dair açıklama yaptı ) altına da sen uyumuşsundur şimdi iyi geceler öptüm yazmıştı. Bende 2-3 dk sonra grşrz iyi geceler dedim. Görmedi sonra msjımı
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Sevgilimin wp'ta son görülmesi gizli. Ne zaman girdiğini görmek için uygulama indirdim. İndirmez olaydım (Resimli ) ?
En İyi Cevaplar