
Erkekler haklı olduğu halde niye özür dileyip, barışmak ister?
Alternatif olmadığı için.
Çok sevdikleri için.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Alternatifi olmadığı için diyen arkadaşlar
Kimse bulunmaz hint kumaşı değildir.
Alttan alan adam fedakarlık yapan adam sevdiği için yapar..
O evli erkeklerde olur genelde kadın hastayım demesin die 😬
Bence evlenmek için yaparlar bunu. Evli erkek daha kolay rest çeker trabzonlu. Ben ne dersem o di mi? 😂
Püfff 😐
Ben hep hastayım. Etliye sütlüye karışmam hiç, yemeği çamaşırı bulaşığı hep eşim yapsın😂😂
Di mi?
Küstük.
Takip listesinde yeni kimse yok. Kızın ismini alamadım hala :/
Göremedim bende neyse :/
İşleten insan söyler mi gizli benim diye :/
Bazen sitede olduğumu belli etmek istemiyorum. Hep hayranlarımdan kaynaklı 😂
Küstük :/
Beni ifşa ettin :/ Neden?
Çok sevmeye kalsa her iki taraf da sevebilir bazıları asla dilemez mesela. Bazıları kıyamadığından, bazıları da sussun diye özür diler. Bu böyle.
Özür kelimesi duyulmadıkça uzatılır. Uzatılmasın diye. Sussunlar yeter diye 😀
Cevap
20Cevap
Çünkü kızlar için erkek bulabilmek dünyanın en kolay şeyi olmasına karşın erkek için bir kız bulmak tam tersine oldukça zordur bir anlık öfke ile içini kusan erkek sonra yalnız kalırım korkusu ile yusuflar ve gider kızdan özür diler
Erkekler kavga etmekten nefret ederler ( sevgilisiyle veya eşi ile) trip atılmasından falan. Gelemiyorlar o yüzden hemen konuyu kapatmaya çalışıyorlar.
Hak veriyolar çünkü vermeseler kabul etmezler. Gerçi bilmiyom kızmasına rağmen özür dileyen vardır belki..
Hiç öyle bir erkeğe rastlamadık henüz. Bence bunlar hep kurgu.
Tşkler...
Çünkü kadınların hepsi değil de %25 narin olduğu için işte o narin kırılgan kızlardan özür dilenir. Bazıları da çok çirkeftir. Onlardan da korkudan özür dilenir
kadın bir şekilde kendini haklı çıkaracak nasıl olsa diye
Hiç görmedim bu durumu çevremde. Kim haksızsa o özür diler.
Ya tribini çekemiyordur ya da seviyordur ya da uzatmak istemiyordur
Erkek adam hata yapmaz 😄 @Mertnurr o yuzden ozur de dilemez😂
@mertnurr yaptıysan diliycen 😂
@mertnurr bilerek beni uzucen sonra ozur dilemicen 😳
kadının çenesi erkeği yendi :D
Yokluktan olsa gerek, asdf
Ben dilemem o kadar onursuz değilim.
özür dilemek bir insanlık erdemidir de o yüzden
Masum bir puppy'ye döndüğünüz için.
cunku gereksiz gurur yapmaslar genelde
sevdiği için olabilir
Ben daha özür dilediğimi hatırlamıyorum :/
Dır dır dinlememek için
Alternatif olmadığı için.
Ben dilemem şahsen.
ele devam etmek istemedikleri için
Alternatif degiller
Sevdıı ıcn kanks
Susalım diye
Dilemem
B şıkkı
nezaket gereği
Susun artik diye
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar