peşinden koşarken naz yapan kendisinden vazgeçtikten aylar sonra mesaj atan bir kız
ne yapmalıyım
ne yapmalıyım
Büyük ihtimalle yalnız hissetmiş ya da kendi aklındaki kişi yüz vermemiş ben olsam böyle birşeyi kabullenmezdim ama tabi senin tercihin
Kaçan kovalanır. Pişman olup yazmıştır belkide fazla üzerine düşme normal bir şekilde konuş
çatır çutur cibili cibili şak şak şak sonra sen yüz vermiyorsun hadi kolay gelsin kardeşim
usta sende aynısını yap görüdn gibi kaçan kovalanır
Cevap
6Cevap
Cevap basit; Şu an çevresinde onunla ilgilenen birisi yok. Ama yakında onunla ilgilenen biraz da hoş birini bulur, yine seni takmaz.
neden mesaj attı o zaman
bencede önemli olan insanı kaybetmeden önce değerini anlamak
Sensiz olamayacagını gereksiz naz yaptıgını fark etmiş olabilir
istedği zaman yazar istemedği zmanda yazmaz. senin görevin de onu memnun etmek.
Yokluk malum sevgililer gunude geldi 😂
sevgililer gününe yanlız girecek gibi
Belli olmaz belki tek sana yazmamistir 😄
hmm egosunu şişirecek biilerini imi arıyor diyorsun.. mantıklı gibi
Ego sisiricek olsa ona geleni kabul ederdi sanirim fazla yulseklerde ucmak yormus simdi fazla alcaklarda ucuyo yulselticek birini ariyo😊
14 Şubat yaklaşıyor ya ondandır
Şimdi sen verme hesap zamanı
öyle ama ben egoist bir insan degilim ya ama şöyle bir şey var aynı şeyleri yaparsam yine aynısı yaparsa dellenirim
Sende ona yüz vermeyeceksin
kaçan kovalanır yüz verme :D
aklını başına getirmişlerdir
bu kızlar her şeylerini anlatıyorlar mı birbirlerine
Vay be. Ne güzel.
İşi var ise olabilir
Yalnız kalmış
her şey hediye için
yok hediye mediye :D
tamam bana alacaksın biliyorum :D
ayıcık alim sana :)
hakaret etsen daha iyiydi demeyeceğim 70-80cm olanlardan al :D
sen ne alcaksın o zaman :D
tabi ki bir şey almayacağım :D kadın kanunları 103.
canın sağolsun :D
Ego...
kim egolu
Cikarci kiz
Kaçan kovalanır.
Cak gec
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar