Onu görmek istemiyorum onu hayatımdan çıkarmak istiyorum bunu nasıl yapabilirim?

Kimi sevsem beni hep kardeşi, arkadaşı olarak gördü. Üniversite okuyorum. Orada biriyle tanıştım ondan hoşlanmaya başladım. Bu sene bana karşı hisleri değişti beni seviyor gibi davranıyordu. Çevremde herkes onun beni sevdiğini düşünüyordu. Ama maalesef. O başkasından hoşlanıyor. Sürekli bunu whatsappta belli ediyor. Onunla arkadaşlığımı bozmak istiyorum. Beni seviyor gibi davranıp sonra hiç umurunda değilmişim gibi beni yedekte tutmasını istemiyorum. Onun kadar karaktersiz birini görmedim. Şu zamana kadar hiç sevgilim olmadı. Kendimi çok çirkin gereksiz biri olarak görmeye başladım. Artık herkes gibi beni de seven biri olmasını da istiyorum ama hayatıma öyle biri girmiyor. Hep böyle mi olacak. Ve onu da görmek istemiyorum. Bu yıl son senem olduğu için bir daha yüzünü dahi görmeyeceğim ama onu gördüğümde ona karşı bir şey hissetmek istemiyorum. Onunla aramı bozmak istiyorum bunu nasıl yapabilirim? Onu görerek kendime acı çekmeme sebep oluyor.

Onu görmek istemiyorum onu hayatımdan çıkarmak istiyorum bunu nasıl yapabilirim?
Cevapla