Ben bir aptallık ettim ve psikoloğuma aşık oldum nasıl kurtulurum?

:'( :'( Ağlamak istyiorum benim için çok değerli bir insan ama zamanla olan birşey değil bu. İlk kez psikoloğa gittiğimde kapıdan girdim ve ona tutuldm yakışıklı ve çekici yani beni dinlemesiyle alakası yok hatta ilk görüşmeye gittiğimde tutulduğumu belli etmemek için konuşamadım bileee napcam benn nasıl kurtulcam bu aşktan.. Adam çok yakışıklı
Güncellemeler
+1 yıl
bir yardımmmm
Ben bir aptallık ettim ve psikoloğuma aşık oldum nasıl kurtulurum?
Cevapla