Benim okuldan bir kız var benı arkadaşlara soruyomuş aşık değil ama hoşlantı var sanırım bende hoşlanıyorum ama kıza bir türlü açılamıyorum daha önce konuşmuşluğumuz yok faceden mesaj atsammı diye düşünüyorum ama bu konuda biraz tedirginlik var kabul etmezse diye sizce kıza mesaj atmalıyım atsam nasıl mesaj atmalıyım konuya nasıl girmeliyim utangacız azcık?
Güncellemeler
+1 yıl
yaşım 18 bu arada
Güncellemeler
+1 yıl
Kızlar kendınıze gore cevaplarsanız sevınırım o kızın yerınde sız olsanız neyapılmasını tercih ederdiniz
Hoşlandığım kız sanırım benden hoşlanıyor ama konuşamıyorum yardım?
Cok uzun suredır bu tur deneyı yasamamıstım o nedenle tecrubesızım. ama dırek soylemeyode dusundum bı yandam cunku ondada bı hoslantı oldugunu dusunuyorum dırek soylıyım kurtulayım fıkrındeyım
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Direk soyle iste nolacak.
Dırek soylersem Abest durur dıye dusundum bıde ılk sefer olcak o nedenle ne dıyecegımı bılemıyorum
Tanisican yani kizla. O zaman once arkadasca yaklas
Cok uzun suredır bu tur deneyı yasamamıstım o nedenle tecrubesızım. ama dırek soylemeyode dusundum bı yandam cunku ondada bı hoslantı oldugunu dusunuyorum dırek soylıyım kurtulayım fıkrındeyım
Bencede oyle yapmalisin
yüzyüze konuş ilk