Gözünü kopar o zaman ne dengesiz insanlar var ya. Namus giyilen kıyafetlerle ölçülecek bir şey mi? Hayır ne yapsın bu insanlar hava sıcakken pantolon mu giysinler? Uzun kolluyla mı takılsınlar? Neden ön yargılarınızdan kurtulmayı denemiyorsunuz?
Önyargı kurtulunacak birşey değil. Namustan bahseden olmadı. Yazın pantolonda giyilebiliyo. Ama ben şort etek giyenlerden hoşlanıyorum bir taraftanda istemiyorum bu durumdan bahsettim.
Yok bende senin şahsına karşı direk bir şey söylemedim. Ama kıyafetle namus ölçen birçok erkek var ki sende kaşar gözüyle bakıyorum demişsin namus konusunu da sen açmış oluyorsun böylelikle. Pantolon konusuna gelince de tabiki de pantolon giyen insanlarda var giyebilir. Pantolon nasıl normal geliyorsa etekte şortta normal gelmeli. senin ki birazcık ön yargı umarım bu ön yargından bir an önce kurtulursun yoksa senin için sıkıntı
Bunun söylediğin şeyle alakası yok ki ben sana geniş ol demedim. Pantolon sana nasıl normal geliyorsa şortta normal gelmeli diyorum. Sevgiline giydirip giydirmemek sana kalmış he bu da değil ki 1 karış etekle dolaşmasına izin ver ortasını bulursan kimse arkandan atıp tutmaz.
kasarlik diye adlandirdiginiz sey zihniyet ile mümkün olabiliyor anlasilan su ki sizin de probleminiz sahip oldugunuz zihniyet ile alakali degistirin...
insanlari görünüsleriyle yargilamadan önce tanimak icin firsat verin acik ya da kapali giyimin insanin sahip oldugu yürekle alakasi olmadigini bilin davranislari, agzindan cikan cümleleri, hayattaki durusu insana dair fikir sahibi olmaniza yardmci olabilir giyimi kusami degil acikcasi