Esiniz sevgiliniz size küstu kizdi darildi vs
Diyelim
Siz onun gönlünu almak icin ne yaparsiniz?
Diyelim
Siz onun gönlünu almak icin ne yaparsiniz?
Evli ya da beraber yaşayanlar için; hiç bir şey demesen bile akşam yatarken 3 kulhüvallahü bir elhamdan sonra sarıl öyle yat yanında, ama o sırada uyumamış olsun. O mesajı alır zaten.
Bekarlar için ; Erkekler mesajla ya da aramayla tacizden hoşlanmaz, sen haklıydın deyip başka bir olaya bok at, özür dile , özür dilemek seni küçültmez yüceltir. De ki haklısın sakin kafa ile konuştuğunuzda hak verir zaten.
operım koklarım sarılırım cıcek alırım.
bu deıklerımı yapsam barısırmıydın benımle :)
yok ya cok onemlı degıldı konu sadece sen cok abartıyosun :)
bencede barıs yani fazla nazlanma :)
tsk ederim beni kırmadıgın ıcın :)
hep boyle sıcak kanlı sevecen ve guler yuzlu ol..
inş..
sevgiliminkini sakinlesmesini beklerim 2 3 gun sonra ararim kavga felan ederiz tel de vur pat cat eee yarin napiyoruz derim.. esiminkini de hemmen ustune atlarim sen kime artistleniyosun ulen bir gures tutariz ardindan uyku;)
Küsen erkeğe sinir olurum ama kızan erkeği itinayla yatıştırırım ;)
Cevap
17Cevap
Bence ilk yapılacak şey küsmeye sebep. olan söz ya da davranışı incelemek.
Eğer gercekten hakli olduguma inanıyosam bu konuda onu ikna ederim etmeye calisırım
Ama kendimi ben haksız bulmuşsam once bu davranışımı değiştititim. Ayni sekilde karşısina cıkamam
Peki senin beklentin nedir?
https://hizliresim.com/7MWv3a
Bunuda kabul edermisin demek iyi olacaktır
Elbette problemleri halinın altına süpürmek orda toz bulutuna sebep olacaktır.
Benim pasta konusulduktan ve uzlasıdan sonra kesilmesi icin:))
Bence barışmaźsın
Onu tanıdığın için nelerden hoşlandığını bilirsin ona göre şeyler yapar gönlünü alırsın herkesin huyu suyu farklıdır kişiye göre değişir gönül almak. :)
evet sizin gözyaşlarınıza kıyamıyoruz bir gülüşünüzle herşeyi unutuyoruz inat edemiyoruz sizde ki damarlar çok fenaa :)
olsun sıkıntı yok canınız sağolsun :) alıştık
bir buket çiçek ve bir aşk kitabı aşk kitabında ki aşk cümleleri, seni seviyorum cümleleri , özür cümleleri hep fosforlu kalemle işaretlensin sevgili çevirdikçe sayfaları onları görsün
Hoşlandigi seyleri yaparim onunla yasanicak uzuun bir hayat düsünüyorsam mutlaka gönlünü alır kendimi affettirmenin bir yolunu bulurum
Yüzüme bak yüzüme küs müyüz hala he der öpüp sarılırım sanırım. Kıyamam ben
Cikolata onun köpegi olsun köpegi. Yeter ki sevsin beni
ben gönül kırmamaya çalışıyorum zaten gönül almaya gerek kalmıyor ;)
Biraz mücadele ederim olmadı sıkıntı yok gerekirse boşanırız
Hemen üstüne gitmem... Biraz gevşemesi için zaman verir ve sonra denerim şansımı.
sevişmezsin sen şimdi benle de derim barışır her halde
eşime evet 1 defa uyumadan önce dedim barıştı direk :) ama hep demem esprisi kaçar işin
bunu bana eşim dese sen bilirsin der dışarıda bulurum sevişecek birini. isterseniz deneyin bakalım herkerse sökmez bu numaralar.
@çağrıİzmir35 yanlış okudun her halde.
@çağrıİzmir35 ben istiyorum ama sen küs olduğun için yapmazsın şimdi de anlamında söyledim ben
klasik yöntem gül al sıkıca sarıl sevdigini söyle öp :)
pasta yerine tatlı olarak eşimi sevgilimi yemeyi tercih ederim :)
Eger ayni sehir olsaydik sarilir operdim. Sanaldansa uzun mesaj yazardim ona olan sevgimle ilgili 😁
darilmiş küsmüşse gelir özür diler bende affederim. ama baktım gelmiyor gururumu ayaklar altına alır belki ben özür dilerim.
hiç bir şey o alsın gönlümü benim gii birini buldu birde gönül mü alıcam
senin gibi biri evde kalacak bunu anlarsın yakında
@çağrıİzmir35
ne evde kalması beni çk seven sevgilim var kıskan şimdi ha ha ha
sadece SEVGİLİ. emin ol evlenmicek bu kafayla
@çağrıİzmir35
ona kalsam şimdiye evlenirizde ben şimdi olmaz sonra diye erteliyorum üzülme canım bir gün sende bulursun bu saadeti :D
ben bu yaşta evlenmem zaten neden üzüleyim işim gücüm varda. sen bu kafayla evlenemezsin boş boş konuşuyosn ona kalsa flan:D evlenemiyosn işte hala bahane uyduruyor ben istemiyorm diye:D iiki gün sonra aldatıp kapı önüne postalar merak etmeD
@çağrıİzmir35
5 yıllık ilişki bitseydi biterdi bitmedi hala var zaten benimki benden başkasını gözü görmüyor konu kabandı bildirim istemiyorum
pasta yaparım yemek yaparım öperim
Almamki gebersin, çatlasın :d
Cilvenin gücü adına :D
Genelde en sevdiği tatlıyı yapıyorum ona 😊
Öpücüğe boğarım onu sonra nasıl hoşuna gider.
Off o neki daha güzel şeyler var aklımda 😂😂
süprizler yaparak, hediyeler tatlı sözler vs.
tabiki seviyorsa dayanamaz.
özür dilerim sevdiği ufak bişi alırım :)
Kendi haline birakirim, sacmalamasin
Kadinligimi kullanirim.
Özür diler, pişman olduğumu söylerim
Hiçbir sey yapmam
Hic fikrim yok :(
Sevdigi seyleri yaparim alirim
Baska bisey gel. iyoki
Şirinlik yaparım
yaına gider yatarım
S e k s
bilmem :/
alırım bende saklı
öperek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar