Ben 1 kez aşık oldum Sadece bir kaç kez gördüm onu adını bile bilmiyorum ama yakında 4 sene olacak onu görmeyeli ve ben?

Ben onu hala unutamıyorum. yüzünü bile tam hatırlayamıyorum ama onu gördüğümdeki o hisler hissettiğim o Duyguları unutamıyorum. Ben bir daha kimseye aşık olamayacak mıyım? Bundan kurtulmak ve yeniden Aşka inanmak için ne yapmalıyım?
Güncellemeler
+1 yıl
bilmiyorum görür Görmez etkilendim ondan oldukça iyi görünüyordu
Ben 1 kez aşık oldum Sadece bir kaç kez gördüm onu adını bile bilmiyorum ama yakında 4 sene olacak onu görmeyeli ve ben?
Cevapla