Birbirimizi seviyoruz ama sevgili değiliz, olamıyoruz ne yapmalıyım?

bir çocuk vardı 2 aydır falan çok tatlı konuşuyoruz, sonra birden ikimizde hoşlandığımızı farkedince tabi konuşmalar da bunu ima eder oldu. Geçen hafta mesaj attı baya güzel şeyler yazdı senden ce düşüncelerinden çok hoşlanıyorum dedi. Ben dedim yani kendime inanamıyorum ama ben de senden hoşlanıyorum dedim. Sonra yine güzel güzel şeyler yazdı. Sonra ya sen şimdi daha romantik şeyler bekliyosundur ama ben heyecandan cümle kuramıyorum, bence biz çıkalım dedi kabul ettim. 2 gün çok güzeldi. Bana Güneş Sistemim dedi ben de ona Uzayım. 3. Gün bir soğukluk hissettim. Nedenini sordum önce bir sürü Özür diledi. Kendine hakaret etti falan. Sonra dedi ki; sen çok duygusalsın, çok masumsun, çok kırılgansın, her şeyin bir sonu olduğunu ikimizde biliyoruz ve bunun sonu ne zaman olursa olsun senin çok çok üzüleceğini biliyorum dedi. Kırmaktan üzmekten korkman çok saçma dedim, gerekirse vur kır parçala sinirlenince ama yine de korkup vazgeçme dedim. Yapamam dedi ben kırmaktan değil Seni kırmaktan korkuyorum dedi. Senin ani bir üzüntüyle kendine zarar verebileceğini biliyorum ve böyle bişey olursa ben yaşayamam dedi. Ya sen yanımdayken ben kendime zarar falan veremem dedim, beni üzebilirsin gelir sarılırsın affederim dedim. Sana tahmin edemeyeceğin kadar değer veriyorum, ben seni kendimden korumak istiyorum kararımı değiştiremezsin dedi. Başka bir sebebi olup olmadığını sordum hayatındaki her şey üzerine yemin etti. Ben seni üzmeye kıyamam, bağlanırsak birbirimize , aşırı üzülücez ve boşluğa düşücez dedi ben senin o boşluğa düşmene izin veremem dedi. Hala bana yaklaşan bir çocuk gördüğünde arkadaşlarıyla falan uzaklaştırmaya çalışıyor, sevgilisi var diyin diyor. Ama ben sorunca biz sevgili olamayız diyor. Umrundayım ve değersiz değilim hissediyorum ama neden böyle yapıyor anlamıyorum?
Birbirimizi seviyoruz ama sevgili değiliz, olamıyoruz ne yapmalıyım?
Cevapla