Arkadaşlar nişanlım bana bunu giydirmiyor ailelerin yanında uzun kapalı giyeceğim 12 gibi sadece arkadaşlarımız kalacak bende bu gelinliği giyeceğim üstüme bu benim düğünüm istediğimi giymek istiyorum ama arkadaşlarım olacak nasıl bakarlar dedi insan arkadaşının eşine geline bakar mı ya? çok mu abartı bu gelinlik?
Nişanlım bu gelinliği almama izin vermiyor çok mu abes?
Olay gelinlik değil benim açımdan. Ama sorunda dediğin gibi aile yanında uzun giyip sonra arkadaşların yanında bunu giyersen yani benim evleneceğim kız bunu dese bana sebebini açıklayamaz. Canın bunu giymek istiyor ama ailenin yanında giymemen bunun kültürümüze aykırı olduğunu bildiğini gösteriyor. EE madem biliyorsun ne diye arkadaşlarımın önünde kendini çıplak bir pozisyona sokuyorsun. Sonuçta arkadaşlar arasında da erkek olacaktır. Bu gelinlik bizim kültürümüzde giyilebilecek bir ürün değil. Umarım hiçbir zaman da olmaz
adan niye izin veriyor senin düğününde ne giyeceğine, izin istemen bile saçma bence hayır hoşuna gitmezse seni güzelce döndürmeye çalışabilir ama izin vermiyorum demek haddine değil
Bence güzel ama nasıl bir düğün olacağına bağlı. Şimdi halaylı, Ankara havalarıyla milletin döktürdüğü bir düğünse garip durur zaten. 😁 Ama kokteyl gibiyse daha farklı konseptteyse güzel olur. Kocanın da bir şey söylemeye çok da hakkı yok diye düşünüyorum. Sen onun damatlığına karışıyor musun yani? 😃
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Gelinlik değilde, daha cok elbise gibi duruyor bu. Haklı nisanlın.
En İyi Cevaplar