Telefon görüşmesi mesajdan daha çok iyidir çünkü telefonla görüşmek birinden daha az sıkılmaya neden olur. Nezamandır çıkıyorsunuz bilmiyorum ama sabah ve akşam konuşmanızı tercih ederim. Biyerden sonra konu kalmayabilir ya da çok mesajlaşıp arayıp konuşup biyerden sonra sıkabilir tatlım
Sevgiliyle günde en az 5 defa huzuruna varıyorum. her dışarı çıkışımda onu anıyorum, eve girişimde de. hatta ve hattaaa her selamda da onunla başlıyorum. çünki O sevgililerin hem en güzeli hem de en büyüğü.
Her gün aksam 8den gece 2 3 kadar hiç susmadan konuştuğumuz günleri biliyordum lakin çok üstüne düşünce tadını kaçırdık sizinki daha iyi fazla konuşmayın
ne kıskanıcam lan keşke kıskancak bir ilişkiniz olsa da kıskansam aşkın sevginin ne olduğunu bilmeyen insanlarsınız bunun neresini kısakanayım ki görüyoruz herkesin ne olduğunu bugün buna aşkım dersen yarın başkasına dersin ertesi gün başkasına dersin
En İyi Cevaplar