BASAK ERKEKLERINI anlatan bir Kilavuz aramaktayim. Hic mi güzel laf söylemez bunlar yaw?

Bir Bucuk Yildir Basak Erkegi ile cikmaktayim ve onun yüzünden igce dengem bozuldu. Bu Konu ile ilgili pek cok sey okudum ama inanin icinden cikamiyorum. Dengeli davranmak cok zor. Ben yay burcuyum ve cok duygusalim. Duygularim ile hareket ediyorum hep. Bir gün iyi davraniyor ertesi gün tuhaf davraniyor., Hatta ayrilmaya kalkti benden, ben arkandan kosmayacagim dedim, ve aramadim onu bir hafta boyunca.. iyi düsün dedim bu kararini tekrar düsün dedim.. daha sonra yavas yavas yine düzeldi.. ama gel gör ki, degismiyolar.. Kizlara da soruyorum, Erkeklere de, En güzel nasil davranilir bunlara? BAsak Erkegi ile birlikte olan kizlar yazarsa mutlu olurum..
Güncellemeler
+1 yıl
Saatli bomba derken :D
BASAK ERKEKLERINI anlatan bir Kilavuz aramaktayim. Hic mi güzel laf söylemez bunlar yaw?
Cevapla