sorum gayet basit sevgilinizi baska bir erkek arkaasi veya kiz arkadasiyla evde kahkahalar icinde yakalarsaniz naparsiniz
ben sacini basini yolardim o kizin valla :D
ben sacini basini yolardim o kizin valla :D
Kız ya da erkek ne fark eder, senden önce arkadaşıysa senden sonra da arkadaşı olarak kalır. Fazla kıskançlık yapıp gerilmeye gerek yok ^.^
hiç arkadasımız olmasın tamam? kıskırtın kızları boyle doldurun ustumuze salın :D
aynen oyle peki sen sevgilini erkekle kahkaha atarken yakalasan
ilişki konusunda cok beceriksiz oldugum icin cevabını bende bilmiyorum. genelde kısa sureli oluyo ilişkilerim nedense :D o kadar deger vermek lazım sanırım once :D
biz buna hic bir kizla tatmin olamama diyoruz :D
ben daha cok cabuk sıkılma diyorum :) elde ettikten sonra degeri kalmıyo nedense :)
peki sana baska bir soru hicbir erkekle konusmayan kiz sana zor olarak gelirmi yani zoru basarmayi severmisin?
kolay basit ezik tiplerle pek işim olmaz zaten ya. sert otoriter ya da kendini ulasılmaz goren kadınlarla daha cok ilgilenirim ben. ilk zamanlarda ki ego ile sonradan bana baglandıgı zaman arasındaki degişimlerini izlemek zevk veriyo :D
pisliksiniz resmen aci cektiriyonuz neyse istiyosan ozele gecelim
hesabım silinmiş sanırım. instagram falan kullanıyosan ordan konusabilirz
yeni hesap actıgım icin mesaj atamıyorum galiba sen bir dene istersen mesaj at
tamam
attıysan gelmedi ;) tek yol instagram sanırım
atilmiyo
hesabin kilitli galiba
az once actım bu hesabı mesaj atılmıyo.
Cevap
0Cevap
Erkeklerden En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar