Merak ediyorum bu gavurlar neden biz müslümanlardan daha güzel?

Adamları kızları ciddi anlamda bizden güzeller yakışıklılar. Ama İslam ülkelerine baktığımda yarısı kadar olamadığımızı görüyorum. Neden bu şekilde bir eşitsizlik mi desem bilmiyorum ama neden yani böyle birşey var?

Merak ediyorum bu gavurlar neden biz müslümanlardan daha güzel?
Cevapla