4 gündür insaattan dolayi konusamadik dun isten gec çıktı fabrikanin makineleri yüzünden bugün de gececi olduğu için uyudu ne var 5 dk arayip konuşsak haksız miyim kaç gündür konuşmuyoruz moralim bozuluyor :( ?
Moralim bozuldu haksız miyim kaç gündür konuşamiyoruz iyi geceler günaydın ve napıyosun dan baska :( (resimli) ?
Kuzum cok yorgundur ondan bòyle dav4aniyordu4 bak mesajda ne guzel senicokseviyorum falan yazmis ya da o an moreli falan bozulmustur sana belli etmek istemiyordur boyle seyleri takinti yapma
Takmak istemiyorum ama çok özledim özlüyorum zaten mesafeler var görüşemiyoruz onu sıkmak bunaltmakta istemiyorum anlayış gösterdim de yani bugün de patlak verdi gibi ki ben o mesajlarda yumuşak halim normalde sert olurum ama onu anlamaya çalışıyorum şaşırdım zaten iyi geceler mesajını öyle atmasina morali bozuldu büyük ihtimal ama bilmiyorum :(
Dünden önceki gun konuştum bunu tekrar sinirlendi soğuk davrandı yine bişey demedim dun o yazmadan ben yazmadim zaten işten gec cikmasi gereken bir durum olmuş sıcak gibi oldu sabah sıcak mesaj atmisti bende sıcak davrandim daha napıyım onu üzmek istemiyorum kendimi de üzmek istemiyorum haklısın ama üstüne gittikce sinirleniyor
Kuzum mesaj at uzun uzun yaz deki niye bana karai boylesin soylemek iatedogin biselermi varrr falan. Peki bise soracam hepmi boyleydi yoksa yeni yeni soguk davranmaya basladi?
Geçen sene de insaat ile uğraştı ilgisiz kaldi tartışma yasadik soğuk oldu sonra düzeldik bu sene de inşaat ile uğraşıyor isi olduğu için tartışmadikta atisiyo gibiyiz işte normalde soğuk olmaz böyle işleri olunca oluyor normalde sıcak davranır hep
Olabilir haklısın büyük ihtimalle sorun yaşıyor da inşallah ve kuzum inşallah en kisa zamanda düzelir benim korkum bu is yüzünden konuşamayip benden uzaklasmasindan dolayı :(
Kuzum bende biriyle cikmaya basladim 5yildir beraberdik nisanlandik cok sukur 😊 sizde 3yildir beranermissiniz zaten seni sevmese 3yil noye beraber olsun is yuzundende senden uzaklasacagini sanmiyorum eger oyle bise olursa uzulerek soyluyorumm seni yeteri kadar sevmiyorsur 😕
Ona bunu söylesem sacmaliyorsun der bu martta nikah kiyiyoruz bunun için gelecek ailesiyle benden ayrilsaydi o kadar kavgalar yaşadıkki ayrilirdi eminim uzaktan uzağa yürüttük sanal değildi bizim ilişkimiz aileler geçmişten tanisiklar ailelerden yana sorunumuz yok anlasiyoruz çok şükür ağustosta da düğün yapıyoruz bunların stresi var galiba korkuyorum onu kaybetmek istemiyorum çok seviyorum evlenecegim tek adam o bu korku yüzünden belki böyleyim. Sizin iliskinizin maasallahi var Allah ayirmasin fırsat vermesin inşallah mutlulugunuz daim olsun çok teşekkür ederim sana bana yardımcı oldun içimi hafiflettin :)
Yok konuşmadim sanki konuştum tabi musait değilim meşgulum vs.. diyor işte bugün de böyle konuştuk seviyorum tabiki de elimden geldiğince göstermeye çalışıyorum
Tanimadigin birinin arkasindan hıyar vs.. atıp tutamazsin bunu anla lütfen o seninle ilgilenmez desen tamam derim ama hıyar kelimesi kullanmabnna karşıyım
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Moralim bozuldu haksız miyim kaç gündür konuşamiyoruz iyi geceler günaydın ve napıyosun dan baska :( (resimli) ?
En İyi Cevaplar