Moralim bozuldu haksız miyim kaç gündür konuşamiyoruz iyi geceler günaydın ve napıyosun dan baska :( (resimli) ?

4 gündür insaattan dolayi konusamadik dun isten gec çıktı fabrikanin makineleri yüzünden bugün de gececi olduğu için uyudu ne var 5 dk arayip konuşsak haksız miyim kaç gündür konuşmuyoruz moralim bozuluyor :( ?
Moralim bozuldu haksız miyim kaç gündür konuşamiyoruz  iyi geceler günaydın ve napıyosun dan baska :( (resimli) ?


Moralim bozuldu haksız miyim kaç gündür konuşamiyoruz iyi geceler günaydın ve napıyosun dan baska :( (resimli) ?
Cevapla