Aseksüel oldum kızlara karşı birşey hissetmiyorum neden mi?

24 yaşındayım hiç sevgilim olmadı kimseyle cıkmadım artık olmasıda bir ifade etmiyor psikolojik olarak kötü hissettim kendimi ama artık çok şükür düzeldim artık kızlara karşı birşey hissetmiyorum bu saatten sonra sevgilim olmasını istemiyorum artık yalnızlıgımla mutluyum..
Aseksüel oldum kızlara karşı birşey hissetmiyorum neden mi?
Cevapla