Nisanlim benimle konuşuyor ama isteksizlik hissediyorum onda ne yapayım yazmıyım mı 😕😒😞😔?

Nisanlim iki gün işten izinliydi dun teyzelerindeydi bugün de misafir geldi dunden önceki gun başı ağrıyordu erken kalkmıştı sabah yorgundu uyumustu 3 gündür pek konuşamiyoruz ama son iki gündür benimle konuşmak istemediğini hissediyorum ben yazıyorum onda isteksizlik hissediyorum sizce ne yapayım nasıl davranıyım :( ?
Nisanlim benimle konuşuyor ama isteksizlik hissediyorum onda ne yapayım yazmıyım mı 😕😒😞😔?
Cevapla