1.55 boy kızda çok mu itici çok mu kısa?(alay etcek olanlar hiç yazmasın)?

1.55 boy kızda çok mu itici çok mu kısa? Bir 1.55 boydur dönüp duruyo artık iyice rahatsız olmaya başladım bu türk erkeklerinde genel bir gerizekalılık var heralde bunu insanları özellikle kısa boylu kızları aşağlayarak kapatmaya calişıyorlar?
Güncellemeler
+1 yıl
Bide kendim olçtüğumde 155 doktor olcunce 159 hangisi doğru?
Güncellemeler
+1 yıl
Türkiedeki seviyesizler yine ortaya çıktı işte türkiye yaratıkları turkiyeymiş fok ulkesi boklarla dolu
1.55 boy kızda çok mu itici çok mu kısa?(alay etcek olanlar hiç yazmasın)?
Cevapla